اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

توان دفاعی مقاومت فلسطین صهیونیست‌ها را وحشت زده کرد/ افزایش اعتماد به نفس فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم صهیونیستی

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه حفره های امنیتی اسرائیل در جنگ 12 روزه مشخص شد، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران مردم در مجامع بین المللی شکست خورد.

توان دفاعی مقاومت فلسطین صهیونیست‌ها را وحشت زده کرد/ افزایش اعتماد به نفس فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم صهیونیستی

سید محمد مرندی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه بودجه ای که رژیم صهیونیستی برای خرابکاری و ترور برای ایران بوجود آورد درقبال با ضربه ای که از جبهه مقاومت فلسطین خورد قابل مقایسه نیست، گفت: پیروزی جبهه مقاومت فلسطین نشان دهنده این است که جدای اینکه حفره های امنیتی در اسرائیل بسیار قابل توجه هستند اما نتوانستند تغییر و تحولات درباره ظرفیت سازی امکانات نظامی در نیروی مقاومت غزه را متوجه شوند.

وی افزود: جبهه مقاومت فلسطین راحت توانست ظرفیت دفاعی خود را بالا ببرد و اسرائیلی ها را وحشت زده کردند تا جایی که به اقتصاد آنها آسیب جدی رساندند از طرفی اسرائیلی ها هم با توجه به قدرتمند شدن نیروی مقاومت جرات نکردند وارد غزه شوند چون توانایی مقابله با  شبکه نیروی زمینی جبهه مقاومت را نداشتند.

مرندی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از آنجایی که به مکان های نظامی جبهه مقاومت دسترسی نداشت مردم و ساختمان های مسکونی را مورد هدف قرار داد که این عمل آنها باعث شکستشان هم از نظر نظامی و هم در مجامع بین المللی شد. همچنین هزینه ای که اسرائیل برای ترور و خراب کاری در ایران کرده بود قابل مقایسه با ضربه موشکی که توسط فلسطین به آنها وارد شد، نیست.

 عضو هیات علمی دانشگاه تهران اضافه کرد: با ایجاد امکانات نظامی و ظرفیت سازی جبهه مقاومت اعتماد به نفس برای مقابله با رژیم صهیونیستی درمردم فلسطین، کرانه باختری و غزه افزایش یافت

وی گفت: ایران توانست با حمایت از فلسطین جایگاه خود را در بین جهان عرب و جهان اسلام تقویت و تثبیت کند و در واقع می توان گفت ایران و فلسطین پرچم دار مبارزه با اسرائیل غاصب هستند. 

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول