اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| میزگرد بررسی فعالیت رمزارز کینگ‌مانی لغو شد

میزگرد مخاطبان سوژه درخواست بررسی فعالیت رمز ارز کینگ مانی با درخواست ثبت کننده لغو شد.

فارس من| میزگرد بررسی فعالیت رمزارز کینگ‌مانی لغو شد

به گزارش خبرنگار فارس‌من خبرگزاری فارس، با گسترش فعالیت ارزهای دیجیتال در حوزه معاملات  طی چند سال اخیر این ارز‌های دیجیتال با رشد قابل توجهی رو‌به رو‌بوده است. بیت‌کوین که از اولین ارز‌های دیجیتال در این حوزه بوده توانست پیشرو باشد و با رشد چند صد درصدی نگاه‌های پول‌های سرگردان را به سوی خود برگرداند. در پی افرایش بیت‌کوین سایر رمزارزها  هم از رشد قابل توجهی برخوردار شد به طوری که خریداران آن در تمام دنیا افزایش یافتند و گاهی از چند سنت به چندین هزار دلار در بازار مبادلات رشد داشته‌اند.

در پی افزایش خریداران رمزارزها صرافی‌های گوناگونی هم مشغول فعالیت در این حوزه شدند که بسیاری از این صرافی‌ها نتوانسته‌بودند مجوز لازم را در این حوزه کسب کنند. هنوز پرونده آی ماینر بسته نشده بود که مشتریان به درگاه‌های مسدود کریپتولیند برخوردند. صرافی که یک شبه حساب مشتریان صفر شد و حساب کاربری ادمین‌ها هم پاک شد. پرونده آن در قوه قضائیه در جریان است.

اما این داستان بدین‌جا ختم نشد، مخاطبان فارس من با ثبت سوژه‌ای از شرکت‌های بازاریابی کینگ مانی شدن ثبت کننده سوژه در گفت‌وگو با فارس با گله از مسدود شدن حساب این صرافی گفت که این صرافی ارز دیجیتال تحت فعالیت یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای فعالیت می‌کرده‌است که از حدود ۷ ماه پیش صرافی که مشتریان با آن کار می‌کرده‌اند، بسته شده و با وعده و وعید‌های سرشاخه‌های این شرکت مردم را به سکوت و انتظار فرا می‌خوانده‌اند.

حامیان این سوژه با بیش از ۱۰۰۰ امضا خواستار رسیدگی دستگاه‌های مربوطه شدند. 

از آنجا که رسالت فارس من رساندن سخن مخاطبان به مسئولان است بر آن شد تا طی برگزاری یک میزگرد به درددل این مخاطبان گوش داده و اسنادی که ثبت‌کننده سوژه و سایر مال‌باختگان دارند را مورد بررسی قرار دهد. از سوی دیگر مسئولین این صرافی هم خواهان شرکت در جلسه‌ای جداگانه و نه رو در رو با صاحبان و حامیان این سوژه شده‌بودند.

اما ساعاتی مانده به ساعت ۱۷ زمان برگزاری این میزگرد ثبت‌کننده سوژه عنوان کرد که به منظور انجام کاری به شهرستان رفته و درخواست تعویق در برگزاری میزگرد کرد.  فارس من چنانچه مخاطبان بخواهند این میزگرد در روزهای دیگری برگزار شود آمادگی آن را داشته و به هزار مخاطبی که این سوژه را امضا کرده‌اند احترام می‌گذارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول