اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجتماعات حداقلی و تبلیغات حداکثری در انتخابات لحاظ می شود

استاندار قم سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام انتخابات را بر اساس دو محور «اجتماعات حداقلی» و «تبلیغات حداکثری» توصیف کرد.

اجتماعات حداقلی و تبلیغات حداکثری در انتخابات لحاظ می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم اشغالگر صهیونیستی تصریح کرد: این پیروزی در سایه مقاومت به دست آمد.

وی همچنین به برگزاری نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داد و گفت: در این نشست دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به تصویب رسید.

استاندار قم ادامه داد: در روزهای آینده و با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، اجتماعات انتخاباتی در حداقل خود برگزار خواهد شد، به این شکل که این اجتماعات در فضای بسته نخواهد بود و البته در فضای باز نیز پروتکل های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری ها انجام می شود.

وی همچنین سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کرونا را در موضوع انتخابات، اجتماعات حداقلی و تبلیغات حداکثری دانست و خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد تا از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای ایجاد فرصت های برابر و گسترده جهت تبلیغات کاندیداها استفاده شود.

سرمست در عین حال افزود: خود کاندیداها و مسؤولان ستاد مرکزی و ستادهای استانی آنان درباره رعایت پروتکل ها مسؤولیت دارند و باید پاسخگو باشند و بدیهی است هرگونه نقض پروتکل ها به منزله تخلف انتحاباتی محسوب می شود و قابلیت برخورد قانونی دارد.

استاندار قم اضافه کرد: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مقرر شده تا ساعات رأی گیری در روز انتخابات افزایش یابد، ضمن آن که دست اندرکاران برگزاری انتخابات تلاش دارند تا رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی را در شعب اخذ رأی در دستور کار داشته باشند.

وی درباره تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز یادآور شد: در این باره نیز قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روزهای آینده تصمیماتی خواهد داشت که این تصمیمات ابلاغ خواهد شد.

سرمست درباره روند واکسیناسیون کرونا نیز اذعان کرد: سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام حداکثری واکسیناسیون بر اساس تداوم واردات واکسن و همچنین توجه به تولید داخلی آن است.

وی همچنین از افراد اولویت دارِ فراخوان شده به واکسیناسیون به عنوان جامعه هدف درخواست کرد تا در نخستین فرصت با مراجعه به مراکز در نظر گرفته شده نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول