اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

طالب زاده: «عصر» به موضوعاتی می پردازد که کاندیداها باید روی آنها حساس باشند

مجری برنامه تلویزیونی «عصر» گفت: این برنامه بازنگری حول موضوعاتی است که به نظر می رسید کاندیداهای انتخاباتی باید روی آنها حساس باشند.

طالب زاده: «عصر» به موضوعاتی می پردازد که کاندیداها باید روی آنها حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «عصر» از شنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۰, هرشب ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود. این برنامه بازتولیدی از برنامه «عصر» شبکه افق است که با نگاه و رویکرد انتخاباتی از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

نادر طالب زاده مجری و تهیه کننده برنامه عصر در این باره گفت: این برنامه حاصل همکاری مشترک شبکه افق و شبکه چهار سیما و گزیده ای از برنامه های «عصر» سال های گذشته، همراه با بازنگری حول موضوعاتی است که به نظر می رسید کاندیداهای انتخاباتی باید روی آنها حساس باشند.

طالب زاده ادامه داد: این برنامه فصل جدید و نسخه بروز شده ای از برنامه «عصر» شبکه افق است، که در آن مقدمه ای جدید ارائه خواهم داد و با کارشناسانی که در برنامه های پیشین گفتگو شده بود، مجدد مصاحبه و نظرخواهی شده است.

وی افزود: از مباحث اقتصادی نظیر اقتصاد بدون ربا ، مناطق حساس و استراتژیک برای ایران نظیر یمن و افغانستان، موضوعات مرتبط با هفته دفاع مقدس و مقاومت تا موضوعاتی خاص همچون FATF، حساسیت آن ،نقش برنامه «عصر» در توقف این موضوع در مجمع تشخیص و دلایل و ماهیت FATF، مسائل مربوط به معیشت مردم ایران، بررسی شرایط فلسطین فعلی، موضوعات داخلی آمریکا و تزلزل در آمریکا، سلسله مباحث و موضوعاتی هستند که در «عصر» به آن ها پرداخته خواهد شد.

«عصر» از اول خرداد ماه ۱۴۰۰, از شنبه تا پنجشنبه ، تا پایان خردادماه ، هرشب ساعت ۲۳ در ۲۵ قسمت از شبکه چهار سیما پخش و تقدیم مخاطبان خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول