اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اخلاق‌مداری اولویت نیروهای انقلاب در انتخابات باشد/امروز مسوولین کمتر عمل می‌کنند

یکی از نیروهای انقلابی و فعال سیاسی کردستان گفت: نیروهای انقلابی باید بر محور اخلاق‌مداری حرکت کنند چرا که تخریب کاندیداها به نفع دشمن است.

اخلاق‌مداری اولویت نیروهای انقلاب در انتخابات باشد/امروز مسوولین کمتر عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مردای در نشست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: از آنجا که تخریب کاندیداها و بکار بردن کلمات زشت و زننده به نفع دشمن است، نیروهای انقلابی باید بر مدار اخلاق حرکت کنند و از  بکار بردن کلمات زشت، زننده نسبت به رقیب اجتناب کنند.

وی بر حفظ وحدت و برادری میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و افزود: افرادی که با شما هماهنگ نیستند اما پیرو خط انقلاب هستند با آنها همفکری کنید.

الله‌مرادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که تخریب شرعا حرام است، بر ایجاد وحدت، همدلی و برادری میان نیروهای انقلابی تاکید کرد.

به گفته وی، شورای نگهبان مرجع تشخیص افراد صالح است، کاندیداها پس از عبور از این فیلتر به عنوان افرادی صالح معرفی می‌شوند که باید از بین آنها اصلح را انتخاب کرد.

این فعال سیاسی کردستان با اشاره به اینکه مردم از تفرقه میان ستادها و سیاسی‌کاری حزبی و جناحی زده شده‌اند اظهار کرد: در انتخابات حرکت در مسیر اخلاق‌مداری و داشتن وحدت و برداری عامل پیروزی است.

وی بر داشتن وحدت و همبستگی و تمسک به آیه شریفه واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا و یکدلی و یک‌زبانی نیروهای انقلابی در استان تاکید کرد.

الله‌مرادی تاکتیک جنگ روانی را یکی از ترفندهای خواند که اغلب در ایام انتخابات نیز کاربرد دارد، گفت: در این تاکتیک رقیب از کلمات استفاده میکند که با عصبانی کردن بر رقیب تاثیر بگذارد لذا همه باید هوشیار باشیم در دام چنین ترفندی گرفتار نشویم.

الله‌مرادی عنوان کرد: امروز مسوولین در کشور شعار زیاد می‌دهند اما کمتر عمل می‌کنند و کاندید انتخابات ریاست قوه مجریه باید بدون در نظر گرفتن مسایل مادی و فردی در راستای حل مشکلات مردم و درمان دردهای مردم تلاش کند.

وی تصریح کرد: امروز جهان می‌بینند که مقام معظم رهبری در شرایط بسیار حساس تنگناها و مشکلات کشور را حل می‌کنند و برای آن راهکار ارائه می‌دهند و علیرغم اینکه دنیا به این موضوع معترف هستند، اما مسوولین کشور متوجه نیستند.

الله‌مرادی گفت: تحمیل مشکلات دشمن بر کشور انکارناپذیر است اما ۶۰ درصد مشکلات کشور مربوط به داخل کشور و تنها بخش جزئی آن مربوط به تحریم‌هاست.

وی اظهار کرد: مسولان باید با نیت خالصانه و نیت الهی، خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی بر داشتن وحدت، برداری، توکل به خدا و اخلاص در کارها تاکید کرد و افزود: اگر مسوولان مسایل دنیوی را کنار بگذارند و با نیت الهی کار کنند بدون تردید توفیق الهی شامل حال آنها می‌شود.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول