اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای پروژه عمرانی جدید در شرق پایتخت

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۳ تهران از اجرای چندین پروژه عمرانی جدید طی سال جاری در شرق پایتخت خبر داد.

اجرای پروژه عمرانی جدید در شرق پایتخت

 رضا جوان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای پروژه‌های عمرانی در شرق پایتخت اظهارداشت: پروژه‌های توسعه محلی بر اساس‌ رویکرد شهرداری تهران در سال جاری در اولویت قرار دارد و به زودی اجرای پروژه‌های جدید در این منطقه کلید می خورد.

وی افزود: عملیات لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه به میزان ۷۵۰ تن و عملیات تراش و روکش بوستان سرخه‌حصار( خیابان‌های بلوط، گل مریم، داودی و صنوبر) و پروژه کوچک مقیاس در ناحیه ۱ (تراش و روکش آسفالت خیابان های کلینی، محوی، خشکبارچی، کندرو پیروزی، افروز و اقبال لاهوری) به میزان ۳۱۰۰۰ مترمربع با پخش ۴۳۰۰ تن آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد مسیرهای دوچرخه در منطقه ادامه داد :اقدامات عمرانی شامل ۸۰۰ مترطول مسیر دوچرخه در ضلع غرب خیابان امامت و همچنین ۶۵۰ مترطول در بلوار شهید دوران در سال ۱۴۰۰ احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ در خصوص عملیات طرح پیاده‌رو سازی مصوب شهر تهران در این منطقه بیان کرد: روند عملیات عمرانی این طرح در بلوار شهید دوران به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و ضلع غرب خیابان امامت به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در حال پیشرفت است.

وی یاد آور شد :مسجد علی‌اکبر (ع) در مرحله نازک‌کاری و پیشرفت ۷۵ درصدی بوده و شبستان مردانه و زنانه تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد.

به گفته معاون شهردار منطقه ۱۳ حدود ۴ چشمه بازسازی سرویس بهداشتی فلکه دوم نیروی هوایی و احداث ۲ چشمه سرویس بهداشتی معلولین و اتاق مادر و کودک و بازسازی ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی بوستان پیروزی و احداث ۲ چشمه سرویس بهداشتی معلولین و بازسازی رمپ‌های ورودی سرویس مذکور از دیگر طرح‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۰ بوده که به همت همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول