اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پورموسوی: صنعت نفت از شرایط میزبانی بی بهره است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما از شرایط میزبانی استفاده‌ای نداریم، شرایط میزبانی این را کم می‌کند که در بهترین زمانی که ما تمرین می‌کنیم، زمان بازی‌ها مشخص شود.

پورموسوی: صنعت نفت از شرایط میزبانی بی بهره است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران، اظهار کرد: فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود چرا که استقلال به دنبال بهبود بخشیدن به جایگاه خود است و ما نیز به توجه به میزبانی علیرغم عملکرد خوبمان در هفته های گذشته، مصمم هستیم که بازی خوبی را ارائه داده و با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

وی ادامه داد: مصدومان زیادی داریم اما ناامید نیستیم و امیدواریم که جوانان تیم مثل همیشه که در سخت ترین شرایط جواب اعتماد ما را دادند، فردا نیز روز بزرگی را رقم بزنند و تأثیرگذار باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مصدومان تیمش، یادآور  شد: متاسفانه در بازی فردا، حسین ساکی، رهیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید را به طور قطعی در اختیار نخواهیم داشت، امید حامدی‌فر و حسین بغلانی نیز در انتظار نظر پزشکان هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: ما از شرایط میزبانی استفاده‌ای نداریم، شرایط میزبانی این را حکم می‌کند که زمانی که ما تمرین می‌کنیم، بهترین ساعت برای برگزاری بازی‌ها مشخص شود که نامه‌نگاری‌های باشگاه نیز در این خصوص مورد توجه قرار نگرفت. ما برای چندمین بار متوجه شدیم که فدراسیون فوتبال به تیم‌های شهرستانی از جمله صنعت نفت توجی ندارد و ما خواستار آن شدیم که با توجه به شرایط تمرینی ما ساعت بازی تعیین شود.

وی بیان کرد: در هیچ روزی که در چنین ساعتی فعالیت فوتبالی نداریم و حالا در مقابل استقلال باید در این ساعت به میدان برویم، حتی در ماه مبارک رمضان هم بازی ها ساعت ۲۰ برگزار می‌شد، اما نمی‌دانم چرا به یکباره این تصمیم گرفته شد، اگر شرایط آب و هوایی مدنظر قرار گرفته شده و پس چرا در اهواز بازی ۴۵ دقیقه زودتر برگزار می‌شود! حدااقل انتظار ما این بود که در ساعتی که تمرین می‌کنیم مسابقه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول