اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزادسازی خرمشهر، معادلات ابرقدرت‌های شرق و غرب را به هم زد

سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان همزمان با فرا رسیدن ۳ خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.

آزادسازی خرمشهر، معادلات ابرقدرت‌های شرق و غرب را به هم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان همزمان با فرا رسیدن ۳ خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد شد؛ بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چرا که حق امری ورای زمان و مکان است و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.

در ادامه آمده است: با پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب در عرصه جنگ تحمیلی بر هم ریخت و با تغییر ماهیت جنگ و روند آن اراده ملت ایران بر اخراج کامل اشغالگران بعثی تحقق یافت و در پایان هشت سال دفاع مقدس این صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن بودند که تسلیم خواسته‌های مشروع و حقانیت ملت ایران شدند و اینک نیز جبهه مقاومت در منطقه پیروزی های بسیار بزرگی به دست آورده است که نتیجه آن اخراج رژیم های فرا منطقه ای از خاورمیانه است.

درعملیات بیت‌المقدس ما آموختیم که اگر قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه ولایت مطلقه فقیه گذاریم می‌توان قدرت‌های ۴۴ گانه پشتیبان صدام و صدامیان را فروپاشی نمود و دشمن نیز آموخت که این اراده‌های متقی و پولادین را یارای مقاومت در برابر او نیست و اراده واحد مقاومت قابلیت شبکه شدن در جهان اسلام را دارد آن‌چنان که مشاهده می‌گردد اراده دیروز بزرگ‌مردانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری گردیده است که ایجادکننده شجره‌های شریف، نجیب و مؤمنی با عناوین حزب‌الله، انصارالله، حشد الشعبی، حماس و جهاد شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

در این بیانیه تصریح شده است: و اینک هموطنان عزیز به خصوص همشهریان شهید پرور اصفهانی که نقشی اساسی در فتح خرمشهر داشتند بار دیگر در ۲۸ خرداد ماه سال جاری در پای صندوق‌های اخذ رای خرمشهر دیگری را فتح و پاسخ یاوه گویی‌های دشمنان نظامی اسلامی را با حضور حداکثری در انتخابات خواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول