اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

996 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 996 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه کشف و ضبط شد.

996 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه کشف و ضبط شد

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بانه شب گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت‌زنی به محور بانه ـ مریوان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی خودرو متوقف و در گشت و بازرسی از آن تعداد 996 دستگاه کارت‌خوان خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این عملیات راننده خودرو در حین تعقیب و گریز با استفاده از تاریکی شب متواری شده که تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را 20 میلیارد ریال تعیین کرده‌اند.

وی افزود: قاچاق کالا از موضوعات مهمی است که آسیب جدی به تولید و اشتغال در هر کشور و منطقه‌ای می‌زند از این رو مقابله با این مهم به صورت جدی مانند گذشته در دستور کار انتظامی استان قرار خواهد داشت.

وی گفت:‌ با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید، مقابله با باندهای عمده قاچاق کالا به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در دستور کار نیروهای انتظامی استان قرار دارد.

آزادی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان در سال 1400 و با هدف اجرایی شدن و تحقق شعار سال است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام گرفته است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول