اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار فضلی: از پشتیبانی ملت فلسطین دریغ نمی‌کنیم/ پیروزی در جنگ 12 روزه بدون اراده ممکن نمی‌شد

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه در پیامی ویدئویی خطاب به رزمندگان و مجاهدان فلسطینی با تبریک پیروزی آنها در جریان جنگ 12 روزه، گفت: حتما هر خدمت و حمایت و پشتیبانی که از ما بر بیاید دریغ نمی‌کنیم.

سردار فضلی: از پشتیبانی ملت فلسطین دریغ نمی‌کنیم/ پیروزی در جنگ 12 روزه بدون اراده ممکن نمی‌شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه در پیامی ویدئویی خطاب به رزمندگان و مجاهدان فلسطینی با تبریک پیروزی آنها در جریان جنگ 12 روزه، گفت: درود و سلام خدا به همه مجاهدین و همه مبارزین فلسطینی،‌ شکستن محاصره مسجد الاقصی، غزه، کرانه باختری بدون اراده و اعتقاد و باور ممکن نمی شد و من خاضئانه عرض می‌کنم که خودم را خاک پای رزمندگان فلسطینی می دانم چراکه آنها امروز توفیق دارند در خط مقدم دفاع از اسلام و قرآن با بدترین دشمنان خدا و قرآن یعنی صهیونیست ها و آمریکایی‌ها می جنگند و کارشان ستودنی است.

وی افزود: ما همه عمرمان را مدیون شان خواهیم بود و حتما هر خدمت و حمایت و پشتیبانی که از ما بر بیاید دریغ نمی‌کنیم؛ از گذشته تا به امروز و انشالله آینده هم حمایتشان می‌کنیم و هم دعایشان می کنیم و امروز این فرهنگ دفاع مقدس و مکتب شهید سلیمانی آمد و فلسطینی ها را مجهز و مسلح کرده تا از خودشان و آرمان هایشان دفاع کنند.

سردار فضلی ادامه داد: هر بار که دستشان روی یک ماشه باشد و یک موشک و یا راکتی را شلیک کنند، برایشان ثواب است و فردا در مقابل رسول الله(ص)، در مقابل ائمه اطهار و در مقابل پیامبران خدا رو سفیدند چراکه دارند از آن جغرافیا دفاع می کنند و ما به حالشان غبطه می خوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله روزی بشود که در یاری مستقیم آنها در مقابل با صهیونیست ها انجام وظیفه و ادای دین کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول