اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲۸ خرداد «خرمشهر» دیگری از جنس انتخابات ۱۴۰۰/ مسوولان با عملکردشان مردم را دلسرد نکنند

همایش «فاتحان قدس» و گرامیداشت «عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر» در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، در این مراسم همچنین از خیرین اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه تجلیل کردند.

۲۸ خرداد «خرمشهر» دیگری از جنس انتخابات ۱۴۰۰/ مسوولان با عملکردشان مردم را دلسرد نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ظهر امروز با محوریت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و بررسی دستور کار شورای اداری برگزار شد، وضعیت آب و برق استان گلستان و بررسی دلایل قطعی‌های مقطعی، ضرورت صرفه‌جویی، اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ و تجلیل از خیرین رزمایش کمک‌های مومنانه در استان از موارد مهمی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

* با کارمندی که عمدا یا سهواً کولر و یا برق را روشن گذاشته برخورد شود

فرماندار گرگان در این جلسه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاکید بر اینکه اداره همانند خانه شماست، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و تابستان زودرس ضرورت همکاری نسبت به صرفه‌جویی بیش از پیش وجود دارد.

محمد حمیدی اظهار کرد: آیا مدیری در اداره است که وضعیت مصرف آب و برق توسط کارکنان زیرمجموعه خودش را بررسی کند؟ آیا با کارمندی که عمدا یا سهواً کولر و یا برق را روشن گذاشته برخورد می‌شود، توجه به این مسائل می‌تواند اعتماد مردم را به عملکرد مسوولان جلب کند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان گرگان ۲۸۶ اداره وجود دارد، افزود: مدیران باید در صرفه‌جویی دلسوزی داشته باشند، همان طوری که مدیریت و کنترل مصرف در خانه رعایت و اعمال می‌شود در مورد بیت‌المال نیز باید همین حساسیت وجود داشته باشد.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه از امروز حتما ادارات برق و آب ساعت قطعی را اعلام کنند، تصریح کرد: با مردم درست صحبت کنیم، اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشیم، این موضوعات امنیتی نیست که مردم ندانند.

حمیدی افزود: اگر به مردم اطلاع‌رسانی شود آنها نشان دادند همه جا پای کار هستند، سه حلقه چاه در منطقه «زیارت» وجود دارد، نباید در حوزه تامین و توزیع آب در این مناطق بی‌توجه باشیم، حساسیت‌ها بسیار زیاد است.

* اگر کارواش‌های سطح شهر از آب شرب استفاده می‌کنند باید با توجه به کمبود آب حتما تعطیل شوند/  مسوولان موظف به ادای تکلیف تا روز پایانی عمر دولت هستند

وی بر لزوم تعطیلی کارواش‌های غیرمجاز تاکید کرد و گفت: اگر کارواش‌های سطح شهر از آب شرب استفاده می‌کنند باید با توجه به کمبود آب حتما تعطیل شوند.

فرماندار گرگان افزود: حساسیت شرایط  کرونایی این مهم را ایجاب می‌کند که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به واکسیناسیون کرونا اهمیت داده شود، گرچه این مهم در درحال انجام است.

حمیدی با بیان اینکه همه به کمک شبکه بهداشت بیایند تا تزریق واکسن به ‌خوبی انجام شود، گفت: سلامت مردم بسیار مهم است و نباید از این مسئله غفلت شود.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان با عملکردشان مردم را دلسرد نکنند، ابراز کرد: انتخابات یکی از دستور کارهای مهم است در انتخابات شورای شهر گرگان ۱۸۲ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند، ۱۹ الی ۲۲ نفر در شهرهای «جلین»، «سرخنکلاته» و «قرق» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، صلاحیت‌ها انجام شده است.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه یکسری از موضوعات قابل گذشت نیست، گفت: خدمات‌رسانی خوب به مردم را جدی بگیرید در آستانه انتخابات پای کار بودن شبانه‌روزی و ایجاد انگیزه در مجموعه مهم است.

حمیدی با بیان اینکه  مسوولان موظف به ادای تکلیف تا روز پایانی عمر دولت هستند، افزود: همه باید پای کار باشید، اگر خوب پای کار باشید دولت بعدی از ظرفیت شما استفاده خواهد کرد و اگر بد کار کنید عذر شما خواسته می‌شود، فرصت خدمت محدود است سعی کنیم تا زمانی‌که مسئولیت برعهده داریم در خدمت مردم و انقلاب اسلامی باشیم.

* فرماندار سپاه نینوا گلستان: مسوولان با عملکردشان مردم را دلسرد نکنند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ و ضرورت مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای گفت: ۲۸ خرداد «خرمشهر» دیگری است و مردم سرنوشت خود را پای صندوق‌های رای مشخص می‌کنند.

علی ملک‌شاهکوهی افزود: کمتر از یک ماه دیگر تا انتخابات ۱۴۰۰ زمان باقی است تمام تلاش دنیای غرب این بوده که صندوق‌های رای خالی باشد، اگر این اتفاق بیفتد مطمئن باشید همه ما آسیب خواهیم دید و تر و خشک با هم خواهند سوخت، بلایی بر سرمان می‌آید که پشت دستمان را بزنیم.

وی با بیان اینکه ما در یک قدمی پیروزی هستیم، تصریح کرد: اگر حواس خودمان را در این انتخابات جمع نکنیم قضیه جنگ صفین پیش می‌آید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتخاب اصلح نیز بسیار مهم است اینکه ما قرار است کشور را به دست چه کسی بدهیم، خدا فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهیم داد مگر اینکه خودشان بخواهند.

* مسوولان هیچ برتری به مردم ندارند این انقلاب به ما شخصیت داده است که مردم به ما احترام کنند

ملک‌شاهکوهی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات عملکرد بد مدیران مردم را از آینده دلسرد و ناامید می‌کند، گفت: مسوولان هیچ برتری به مردم ندارند این انقلاب به ما شخصیت داده است که مردم به ما احترام کنند اگر خون شهدا نبود امروز در این جایگاه قرار نداشتیم، این برکت و بزرگی به شکرانه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه اکنون نیز ندای «هل من ناصر ینصرنی» به گوش می‌رسد، افزود: اکنون نیز در جنگ قرار داریم انتخابات ۱۴۰۰ جنگ نامرئی و پنهان است در این کارزار هر کسی پیروز شد برنده میدان است و هر کسی از دور خارج شد دیگر فرصت نیست.

* فشارهای اقتصادی مردم را عصبانی کرده است، اینها نباید باعث شود که در انتخابات شرکت نکنیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی مردم را عصبانی کرده است، اظهار کرد: اینها نباید باعث شود که در انتخابات شرکت نکنیم، یا قهر کنیم اگر این اتفاق بیفتد حتما سیلی خواهیم خورد.

ملک‌شاهکوهی گفت: فشارهای زیادی در بخش‌های مختلف به مردم وارد شده است هر کسی کوتاهی کرده باید پاسخگو باشد و چوب‌اش را هم بخورد.

وی با بیان اینکه انتخابات نزدیک است، افزود: هر کدام پنج نفر را دعوت به انتخابات کنیم، طرح صله رحم بگذارید و مردم را به حضور حداکثری دعوت کنید، کشور را با هیچ چیزی نباید معامله کنید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن در حال فرو ریختن است، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ نباید به دشمن فرصت نفس کشیدن بدهیم نباید به دشمن فرصت پاتک داده شود باید جلو برویم و پیش برویم.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: همه باید کمک کنیم در این رزمایش بزرگ انتخابات، ملت روسفید بیرون بیاید و نتیجه مشارکت حداکثری به نفع مردم خواهد بود.

* خاموشی‌ها در استان گلستان به علت عدم تطبیق مصرف و تولید است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز در این جلسه گفت: این روزها با توجه به افزایش درجه حرارت و گرمای بی‌سابقه زودهنگام ضرورت صرفه‌جویی بیش از پیش احساس می‌شود.

علی‌اکبر نصیری با اشاره به اینکه خاموشی‌ها در استان گلستان به علت عدم تطبیق مصرف و تولید است، افزود: تولید برق در کشور دچار چالش شده است و باید برای مدیریت مصرف برنامه‌ریزی شود.

وی بابیان اینکه کاهش جدی مصرف برق در بخش خانگی و اداری مورد انتظار است، گفت: تعدیل روشنایی جاده و بزرگراه‌ها، نمی‌خواهیم نارضایتی عمومی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول