اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

همه باید به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک کنیم/ فضای مجازی و رسانه‌ها ستاد اصلی تبلیغات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: براساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، کمترین تجمعات را در انتخابات خواهیم داشت و با برنامه‌ریزی‌های وزارت ارتباطات بیشتر تمرکز در فضای تبلیغات بر رسانه‌ها و فضای مجازی خواهد بود.

همه باید به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک کنیم/ فضای مجازی و رسانه‌ها ستاد اصلی تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: به عنوان مجریان انتخابات، باید براساس مولفه‌های قانون‌مداری و بی‌طرفی عمل کنیم و تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند باید بدانند که هیچ جایگزینی برای صندوق رای نمی‌توان داشت. تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌های برجسته‌ای از دوره‌هایی را بیاد دارد که اراده ملت از طریق صندوق رای به کرسی نشسته و براساس این تجارب باید از این حق قانونی نهایت بهره‌برداری را داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید در عرصه انتخابات احساس مسؤولیت کنند، افزود: باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم و امیدواریم که مجموعه تصمیم‌گیران نیز بستر اصلی رقابتی شدن انتخابات را با حضور نمایندگان همه جریان‌های سیاسی فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به تدارکات انجام شده برای برگزاری انتخابات در شرایط بیماری کرونا، گفت: بیش از یک‌سال است که مجموعه وزارت کشور و شورای نگهبان برای حفظ سلامت مردم مطالعه و بررسی داشته‌اند که در نهایت منتج به افزایش دو ساعته مهلت اخذ رای شد و نظر بر این است که آغاز اخذ رای در این انتخابات زودتر انجام شود.

خوش‌اقبال با اشاره به امواج یاس پراکنی شبکه‌های معاند برای دلسردی مردم از انتخابات، تاکید کرد: رسانه‌ها به عنوان کانال‌های آگاهی بخش جامعه، نقش تعیین کننده‌ای در انتخاباتی شدن و حرارت گرفتن فضای سیاسی کشور را دارند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: باید تلاش کنیم با اعتمادسازی و امیدآفرینی، اثربخشی و کارایی صندوق رای در سرنوشت کشور بازنمایی شود و این مهم در گرو کار حرفه‌ای و منسجم رسانه‌ها است.

وی با اعلام آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که با بهره‌گیری از تجارب مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، اتخاذ تدابیر مناسب و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت مردم و مجریان برگزاری انتخابات محافظت کنیم.  

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول