اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

مقامات روسیه درصدد جایگزینی زندانیان به جای مهاجرین کاری

وزیر دادگستری روسیه گفت: پیشنهاد رئیس سازمان تعزیرات فدرال این کشور برای استفاده صحیح از زندانیان به جای مهاجران کاری به خصوص در کارگاه های بزرگ ساختمانی درست است.

مقامات روسیه درصدد جایگزینی زندانیان به جای مهاجرین کاری

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، «کنستانتین چویچنکو» وزیر دادگستری روسیه معتقد است: پیشنهاد رئیس سازمان تعزیرات فدرال این کشور مبنی بر استفاده صحیح از زندانیان به جای مهاجران کاری به خصوص در کارگاه‌های بزرگ ساختمانی درست است.

چویچنکو خاطرنشان کرد: به نظر من ایده جایگزینی نیروی کار مهاجر درست است، زیرا مراکز اصلاح و تربیت می توانند در محل های بزرگ ساخت و ساز، در تاسیسات بزرگ ایجاد شوند و افرادی که در حال محکومیت هستند صلاحیت انجام این کار را دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به همه جهات حرکت کنیم ، اماکن برای فعالیت این افراد ایجاد کنیم. پروژه های بزرگ سرمایه گذاری، جایی که تعداد افرادی که در قالب کار اصلاحی مجازات می شوند، یک هزار نفر یا بیشتر باشد، ممکن است جالب باشد.

رئیس وزارت دادگستری فدراسیون روسیه تأکید کرد: ایجاد مراکز اصلاحی به محکومان امکان می دهد تا از حق خود برای تغییر مجازات استفاده کنند ضمن این که از اهمیت اقتصادی زیادی برخوردار است.

پیش از این ، «الکساندر کلاشنیکف» مدیر خدمات کیفری فدرال روسیه پیشنهاد کرده بود که به جای مهاجران کاری خارج از کشور، از زندانیان  بیشتر استفاده شود.

به نظر وی ، این امر بسیاری از مشکلات مرتبط با کمبود نیروی کار در برخی مناطق فدراسیون روسیه را حل خواهد کرد.

شایان ذکر است که بیشترین مهاجران کاری در منطقه آسیا مرکزی در سال 2017 به ترتیب ازبکستان  با 2 میلیون و 247 هزار و 519 ، تاجیکستان با یک میلیون و 131 هزار و 392 نفر و قرقیزستان با 411 هزار و 321 نفر برآورد شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول