اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بی‌احتیاطی یک راننده پراید منجر به فوت یک پاکبان مرودشتی شد

بی‌احتیاطی راننده پراید و فوت یکی از پاکبانان، خانواده بزرگ شهرداری مرودشت را در سوگ فرو برد.

بی‌احتیاطی یک راننده پراید منجر به فوت یک پاکبان مرودشتی شد

معاونت خدمات شهری شهرداری مرودشت در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: چند روز پیش در سانحه رانندگی، متأسفانه یکی از پاکبانان خدوم و زحمتکش شهرداری به نام مرحوم احمد علی مؤمنی در حین انجام‌ وظیفه جان خود را از دست داد.

یزدان رحیمی بیان کرد: به‌ محض اطلاع  از این موضوع، فورا در محل وقوع حادثه حضور یافتیم که متأسفانه مشاهده کردیم راننده یک دستگاه پراید که از محور شیراز به مرودشت و در دروازه ورودی این شهر در کنار میدان امام حسین (ع) با زیر گرفتن یکی از پاکبانان، واژگون شده و خود نیز به‌شدت جراحت برداشته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات حفاظتی و ایمنی توسط این پاکبان در محل انجام‌ وظیفه صورت گرفته بود، افزود: این سانحه فورا در دستور کار پلیس راهور شهرستان قرار گرفت و مأموران با بررسی میدانی علت را بی‌احتیاطی و عدم هشیاری راننده اعلام کردند.

معاونت خدمات شهری شهرداری مرودشت با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خانواده شهرداری را در غم و سوگ فرو برد، افزود: مرحوم مؤمنی متأهل و دارای سه فرزند بود که ۴۰ سال سن و ۱۱ سال سابقه کار داشت و در شرکت‌های پیمانکاری این شهرداری مشغول به کار بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از طریق شرکت ثمین دیار که یکی از شرکت‌های پیمانکاری شهرداری می باشد اقدامات بیمه‌ای و قضایی در حال انجام است و تأکید شده که پیگیری‌های لازم را به جد پیگیری کند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول