اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بر حوزهٔ مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تمرکز کنیم

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی گفت: فعالان انقلابی در گام نخست باید ضرورت فعالیت در ایام انتخابات را تبیین و اجرا کنند و مساجد نیز در این زمینه فعال باشند و تمرکز ما بر حوزهٔ مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح باشد.

بر حوزهٔ مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تمرکز کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در افتتاحیهٔ ستاد تواصی استان قزوین که با حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی و برخی از مسؤولین استان، ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، حجت‌الاسلام، مهدی صرامی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی گفت: نظام اسلامی حول محور ولایت‌مداری رشد کرده است و چنین اتفاقاتی نشانهٔ نزدیک بودن ایام ظهور است که مؤمنان حول محور ولایت خالص و مطلق گرد هم می‌آیند.

وی ادامه داد: به فرمودهٔ مقام معظم رهبری، رسالت پیامبران، استقرار حاکمیت دین بوده است و حاکمیت در سرزمین ما نیز به‌وجود آمده است، بنابراین مجاهدت‌های ائمه به‌عنوان ودیعه‌ای در اختیار ما قرار گرفته است.

صرامی ضمن اشاره به اهمیت و اولویت تواصی، عنوان کرد: از اثرات غالب شدن مطالبات جامعه بر مطالبات ولی می‌توان به بیمار شدن گفتمان جامعه، ذلت ابرار و عزت اشرار عزت اشاره کرد که این امری خطرناک است.

این مسؤول اظهار کرد: بزرگترین تعاون مؤمنین، تعاون نسبت به ولایت‌فقیه و بزرگ‌ترین تکلیف، تشکیل گفتمان نصرت و انتقال آن به دیگران است، بنابراین ما باید با همراهی سازمان‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنیم.

وی بیان کرد: ما باید ساختار ولایت را بشناسیم و الگوی حرکتی مبتنی بر اسلام را پیاده کنیم، زیرا امروز عمق نفوذ ولایت‌فقیه در جامعه را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی بیان کرد: فعال کردن بدنهٔ جبههٔ مردمی انقلاب نقطه قوتی در انتخابات است و مردم باید به‌صورت فردی و مختارانه حرکت خود را آغاز کنند، به همین منظور لازم است مسؤولیت انتخابات بر عهدهٔ تک‌تک مردم باشد.

صرامی اذعان کرد: نیاز است جریان تولید محتوا را راه‌اندازی و به نوعی تعاون ایجاد کنیم و انجام فعالیت به افراد سپرده شود، کار جبهه فرهنگی باید این باشد که فرآیند را ایجاد و افراد را در جایگاه خود سازماندهی کند.

وی در پایان تأکید کرد: فعالان انقلابی در گام نخست باید ضرورت فعالیت در ایام انتخابات را تبیین و اجرا کنند و مساجد نیز در این زمینه فعال باشند و تمرکز ما نیز بر حوزهٔ مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول