اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل دولت اسلامی راه عبور از وضعیت خسارت‌بار/با استمرار گرایشات غربی اتفاقی در کشور نمی‌افتد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل دولت اسلامی راه عبور از 8 سال خسارت‌بار است.

تشکیل دولت اسلامی راه عبور از وضعیت خسارت‌بار/با استمرار گرایشات غربی اتفاقی در کشور نمی‌افتد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه در همایش دولت اسلامی در گام دوم در فضای باز حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج  با تبریک سالروز آزادی خرمشهر به وظایف رهبران الهی اشاره کرد و گفت: آن‌ها باید اهداف بلند خود را باید برای مردم روشن کنند تا مردم با بصیرت به سمت این اهداف حرکت کنند و برای ارزیابی اهداف را طبقه بندی می‌کنند تا مردم وظیفه خود را به درستی بشناسند و خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر آماده کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از خرداد ۴۲ امام فرمود این نهضت سه مرحله دارد اول پرچم اسلام را بالا ببریم مرحله دوم کشورهای منطقه را با اسلام حقیقی آشنا کنیم و مرحله سوم پرچم اسلام را جهانی کنیم.

وی افزود: امام از قبل چشم‌انداز الهی خود را روشن کرده بود و خلف صالح امام پنج مرحله را برای کشور در نظر گرفته اول انقلاب اسلامی دوم نظام اسلامی، مرحله بعد دولت اسلامی کشور و جامعه اسلامی و آخرین مرحله تمدن اسلامی است که تاکنون دو مرحله نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای مراحل بعدی و دولت اسلامی نیاز به تلاش مضاعف داریم.

هدایت‌خواه گفت: روزی که امام پرچم را برافراشت معلوم بود که در برابر امام می‌ایستند و ماجرای ۱۵ خرداد و دستگیری امام و اعدام یاران ایشان را سرلوحه کار قرار می‌دهند تا نهضت پیروز نشود.

وی بیان کرد: در مرحله انقلاب جبهه باطل به میدان آمد و با رهبری و هدایت امام با حضور امت انقلابی علی‌رغم همه حمایت های تبلیغاتی و سیاسی و تهدیدها و فشارها انقلاب پیروز شد.

هدایت‌خواه گفت: در مرحله دوم شکل گیری نظام بود که رفراندوم‌ها از ۱۲ فروردین گرفته تا رفراندوم انتخاب خبرگان و قانون اساسی شکل گرفت در حالی که دشمن هرگز فکر نمی کرد که انقلاب چنین تثبیت شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب خواب دشمنان را آشفته کرد و اساس توطئه‌ها نشانه گرفته شد و نظام اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی شکل گرفت هر چند استکبار و عناصر داخلی تلاش‌های زیادی کردند اما به کوری چشم آنها با هدایت امام و رهبری و حضور همه مردم نظام تثبیت شد.

هدایت‌خواه گفت: دو دهه است که وارد مرحله سوم دولت اسلامی شده‌ایم اما در محقق شدن آن همچنان توفیقی نیافته‌ایم راه زیادی برای تحقق دولت اسلامی داریم دولتی که دولت مردان آن باید مسلمان واقعی باشند مردمی و ساده زیست و فساد ستیز و بیگانه ستیز باشند.

وی افزود: دولتی که روش مدیریت آنها بر اساس آموزه‌های دینی باشد که دو دهه در این گردنه مانده‌ایم چرایی آن روشن است جبهه استکبار در برابر نظام صف آرایی کرده و با همکاری عوامل داخلی اجازه شکل گیری دولت اسلامی را نمی‌دهند.

هدایتخواه گفت: دولت اسلامی برای مردم الگوست و مردم آنها را پایبند به آموزه های دینی می بینند مهمترین روش مدیریت آن نظام برنامه‌ریزی است که مبتنی بر عدالت و رفع تبعیض و فقر و فساد و مقابله با هجمه فرهنگی و بستر سازی برای رشد فضائل انسانی است.

این فعال سیاسی ادامه داد: در عرصه سیاسی بسترسازی و نظام سازی مبتنی بر سیاست استقلال و مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت بوده و این سیاست منفعلانه و رذیلانه نیست.

وی گفت: در همه عرصه‌ها مردم به سمت ارزش های دینی و معنوی حرکت می‌کنند کمال مردم فقط در بستر مساجد محقق نمی‌شود وقتی بستر اقتصادی سالم نباشد مردم را گمراه می‌کند.

هدایتخواه در ادامه اظهارات خود یادآور شد: نباید عده‌ای سیر و بی‌دغدغه و عده‌ای از گرسنگی فریاد بزنند اگر بستر اقتصادی مردم را به سمت نگاه اسلامی سوق ندهیم هر چه حرف بزنیم دردی را دوا نمی‌کند.

وی گفت: اگر نظام اسلامی ما مبتنی بر رباخواری و بی عدالتی باشد مردم را به سمت اهداف غیر دینی سوق می دهد.

هدایتخواه افزود: اگر دولت‌ اسلامی اتفاق نیفتاده دلیل این است که جبهه باطل ابتدا از طریق ذهنی به مردم القا کردند که نمی‌توان بر اساس آموزه دینی کشور را اداره کرد و با نفوذ در ذهنیت آنها اقتصاد اسلامی را نزد مردم منسوخ شده تلقی کرده‌اند.

وی گفت: اگر بخواهیم با فرهنگ غربی و طاغوتی و با بی عدالتی مبارزه کنیم باید تربیت و تعلیم و فرهنگ و اقتصاد بر اساس آموزه های دینی باشد در عرصه اقتصادی هنوز تحت حاکمیت سیستم اقتصادی طاغوتی هستیم.

رئیس شورای ائتلاف استان گفت: بعد از جنگ دولت کارگزاران اعتقادی به اقتصاد اسلامی نداشت حتی گفتند چیزی به نام اقتصاد اسلامی نداریم و دولت اصلاحات جامعه را به سمت لیبرالیسم غربی سوق داد و خصوصی‌سازی هایی شکل گرفت که به دنبال آن فساد و غارت اموال و بیت‌المال شد.

وی گفت: در این مرحله باید امت دولت ساز به میدان بیاید و انتخابات می‌تواند این هدف را محقق کند این روزها نتیجه انتخابات ۹۶ و نارضایتی مردم رانت خواری و حقوق های نجومی را می‌بینیم و به موفقیت دشمن پی می‌بریم خسارت‌هایی که در این ۸ سال بر معیشت و اقتصاد و اعتماد مردم وارد شده از خسارات جنگ بیشتر بود در هشت سال جنگ جوانان ما رشد کردند و این هشت سال جوانان ما از هر نظر خسارت دیدند.وی گفت: احمدی نژاد در سال ۸۴ شعار عدالت اسلامی داد در دولت اول کارهایی انجام شده اما جریان نفوذی در او رسوخ کرد و همان راه گذشتگان را رفت و در این دولت هم به صراحت می‌گویند اقتصاد ما نئوکینزی است و استقلال اقتصادی را برنمی‌تابند و می‌گویند دم زدن از استقلال اقتصادی حرف بی اساسی است و برخی کشورها را مانند لوکوموتیو و کشورهایی مانند خودمان را مانند واگن می‌دانند اگر فشارهای معیشتی در این دولت بیش از همیشه بوده و کاهش ارزش پول ملی بیداد می‌کند به دلیل نفوذی بوده که صورت گرفته است و در این رویارویی نمی توان به اهداف خود برسیم تا دولت اسلامی نشود.

هدایتخواه افزود: الان خرمشهری دیگر در انتخابات داریم اگر جوانان ما در خرمشهر ۲۱ روز در سخت‌ترین شرایط خوزستان و خرمشهر را نگه داشتند و در مقابل همه دنیا ایستادند امروز هم وظیفه داریم با خرمشهری دیگر دولت اسلامی را رقم زنیم.

وی گفت: اکنون عرصه رویارویی تمام‌عیار جبهه حق و باطل است در این عرصه دشمن تلاش می‌کند که ملت دولت‌ساز اولاً پای کار نیاید و کاهش مشارکت را داشته باشیم آن‌ها بهانه می‌آورند و می‌گویند چرا شورای نگهبان تایید نکرد همان‌هایی که می‌گفتند چرا شورای نگهبان کسانی که امروز کشور را به سمت سقوط برده تایید کرد که تناقضی میان گفتار آن‌هاست.

هدایتخواه افزود: مشارکت وظیفه مهم ملت دولت ساز است و مردم بدانند که حلال مشکلات آنان دولت انقلابی است باید به مردم امید دهیم که نیروی انقلابی هر جا بوده کشور تحرک پیدا کرده در عرصه علمی، هسته‌ای و نانو در کرونا و سیل و زلزله نیروهای انقلابی نقش‌آفرینی بزرگی داشتند این جریان دلسوز مردم است.

وی گفت: جای تاسف و تعجب است کسانی امروز شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند که خود عضو آن بوده‌اند اما علیرغم فشارها و فضاسازی‌ها شورای نگهبان تحت تاثیر هیچ نیرویی قرار نمی‌گیرد و باید از اقدام انقلابی آنها تشکر کرد.

هدایتخواه افزود: در عرصه مبارزه جدی برای ‌شکل‌گیری دولت اسلامی هستیم که با حضور مردم و انتخاب اصلح اتفاق می‌افتد این گردنه مهم باید در این انتخابات پشت سر گذاشته شود اگر دولتی با گرایشات غربی و لیبرالی بیاید هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مشکلات همچنان روی هم انباشته می‌شود برای آبادانی کشور باید از محاصره غربگرایان خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ۲۱ روز در خرمشهر مجاهدت کردند جوانان انقلابی باید ۲۴ روز پای کار باشند و دروغ‌های فریبکاران را برملا کند و دوگانه فساد و تبعیض و کارآمدی و ناکارآمدی ساده زیستی و اشرافی گری را در مقابل دوگانه های دروغین دیپلماسی و میدان و دادگاه زندان معرفی کنند اگر این مرحله پشت سر گذاشته شود وارد مرحله کشور اسلامی خواهیم شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول