اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری جشنواره ازدواج اقوام در گنبدکاووس/ توزیع برنامه‌های شاخص در سطح گلستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تمرکززدایی و توزیع برنامه‌های شاحص اداره کل ورزش و جوانان، گفت: در همین راستا جشنواره ازدواج اقوام در گنبدکاوس برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره ازدواج اقوام در گنبدکاووس/ توزیع برنامه‌های شاخص در سطح گلستان

حجت‌الله یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه وزارت ورزش وجوانان در کنار رسالت‌های خطیر خود در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه جوانان تدوین کرده است، اظهار کرد: ما معتقد هستیم اگر بتوانیم مشکلات اساسی و ریشه‌ای جوانان در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور را مرتفع کنیم قطعا دسترسی به قله‌های بلند موفقیت چندان سخت نیست.

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار، ازدواج و مسکن از جمله مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های نسل جوان امروز است، تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در این سه حوزه با هدف کمک به پویایی، نشاط و رشد مستمر جامعه در حد توان خود گام‌های موثری برای جوانان برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه موضوع ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان از مسائلی است که اولویت‌های ماست، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ازدواج اقوام از جمله برنامه‌هایی است در این خصوص تدوین و برنامه‌ریزی شده و به صورت کشوری در استان گلستان برگزار می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه این جشنواره در دوره‌های گذشته در استان گلستان و شهر گرگان برگزار شده است، ادامه داد: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و در راستای تمرکززدایی و توزیع برنامه‌های شاخص در سطح استان، این جشنواره در سال جاری در شرق استان گلستان و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی از اعلام آمادگی «موسسه آوای جوانان پویا» برای برگزاری این جشنواره با مشارکت و همکاری سمن‌های شهرستان‌های شرق استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر منتظر اعلام نظر نهایی اداره کل و ارسال دستورالعمل برگزاری جشنواره هستیم و تمامی تدابیر لازم برای این امر را اندیشیده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با بیان اینکه بدون تردید این جشنواره را به بهترین نحو ممکن در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهیم کرد، گفت: امیدواریم این نگاه مثبت به ظرفیت‌های شرق استان همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول