اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد لیله‌القدر سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی عصر امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان گلستان اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ لیلةالقدر سیاسی جمهوری اسلامی ایران است، لیلةالقدری که برای درک آن از ماه‌ها قبل خودمان را باید آماده کنیم و به نوعی بتوانیم با اقدامات‌مان، اقناع‌گری درست و توجیه اطرافیان حضور حداکثری را رقم بزنیم.
وی مشارکت حداکثری در انتخابات تمام‌کننده توطئه، مکر و حیله دشمنان است، تصریح کرد: حضور پررنگ در انتخابات ۲۸ خرداد قطعا قدرت‌افزا و تحول‌ساز برای انقلاب اسلامی است.

* فعالان فضای مجازی بسیج به چنان اقتداری رسیدند که می‌توانند در جامعه جریان‌ساز باشند
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: اگر این لیلةالقدر سیاسی انقلاب اسلامی را خوب درک و تبیین کنیم نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
حسینی نقش فعالان فضای مجازی را در بسیج با اهمیت خواند و گفت: فعالان فضای مجازی بسیج به چنان اقتداری رسیدند که می‌توانند در جامعه جریان‌ساز باشند، تلاش دشمن حضور کم‌رنگ، نه به انتخابات و قهر کردن با صندوق‌های رأی است اما آنچه واضح و روشن است صندوق‌های رای می‌تواند قدرت آفرین و به نوعی سرنوشت‌ساز برای مردم و کشورمان باشد.

* اهمیت شرکت کردن در انتخابات باید بین جامعه تبیین شود
وی با تاکید بر اینکه اهمیت شرکت کردن در انتخابات باید بین جامعه تبیین شود، افزود: شرکت نکردن در انتخابات و درست انتخاب نکردن به معنای ادامه وضعیت موجود است.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات ابراز کرد: اصل حضور حداکثری بسیار مهم است، در این حضور حداکثری اگر انتخاب خوب هم اتفاق بیفتد نور علی نور خواهد بود.

* مردم باید ملاک‌های دولت جوان، متعهد و انقلابی را بر اساس معیارها تطبیق دهند
حسینی بیان کرد: شورای نگهبان صلاحیت کاندیداهایی را تایید کرده است و مردم باید ملاک‌های دولت جوان، متعهد و انقلابی را بر اساس معیارها تطبیق دهند قطعا خدا کمک خواهد کرد و قلب‌ها را هدایت می‌کند تا حضور حداکثری اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به اینکه انتخاب خوب باعث عبور مردم از وضعیت سخت اقتصادی است، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح سبب می‌شود این انقلاب با قوت و قدرت به راه خودش ادامه دهد.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کشورهای منطقه و کشورهایی که از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند همواره در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی چشم امیدشان به ایران است.

* فضای مجازی باید روزبه‌روز بالنده، توفنده و با قدرت عمل کنند
حسینی افزود: ملت ایران، مردم با فرهنگ، متمدن، هوشمند، بصیر و ولایت‌مدار هستند که صحنه‌ها را خوب درک می‌کنند مشارکت حداکثری در انتخابات قطعا سیلی سخت به دشمن و بسترساز انتقام سخت خواهد بود.
 وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی باید روزبه‌روز بالنده، توفنده و با قدرت عمل کنند، ابراز کرد: ظرفیتی که در عمق بسیج در بخش فضای مجازی به منصه ظهور رسیده ‌است این یک توفیق الهی است.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با قدردانی از مجاهدت فعالان فضای مجازی بسیج در رزمایش و رویداد «گلستان حضور» گفت: شما رزمنده‌ای هستید که در میدان عمل کار می‌کنید، همان‌طوری که ماموریت در فضای حقیقی بسیار مهم است در فضای مجازی باید با دقت و حساسیت بالاتری پیگیری شود.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول