اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تجلیل هیات تکواندو قم از چهره‌های برتر مسابقات قرآنی

نفرات اول تا سوم مسابقات قرآنی تکواندوکاران استان قم و بانوی موفق قمی در مسابقات مفاهیم قرآن کریم تکواندو کشور در مراسمی با حضور مسوولان این رشته ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل هیات تکواندو قم از چهره‌های برتر مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان قم مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران این رشته در ماه مبارک رمضان برگزار شد و نفرات برتر در مراسمی با حضور محمد جمشیدی رئیس هیات، محمدرضا سلیمانی‌مطلق دبیر هیات، علی بافرانی دبیر کمیته فرهنگی و عبدالله بینایی از مربیان با سابقه این رشته در دفتر هیات تکواندو با اهداء لوح و جوایز نقدی تجلیل شدند.

با مشخص شدن برگزیدگان این مسابقات، در رده سنی زیر 15 سال مقام نخست به صورت مشترک با 5/77 امتیاز به سیدمحمدصادق حسینی و محمدحسن نوروزی‌منش رسید، سیدمحمدعلی حسینی با کسب 5/76 امتیاز رده دوم را کسب کرد و محمدجواد احدی با کسب 5/75 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی بالای 15 سال عباس الوردی با کسب 80 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داد، امیرمهدی شعاعی با کسب 5/77 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم با 75 امتیاز به محمدامین آسمانی رسید، ضمن اینکه از فاطمه محمدی‌روشن تنها بانوی شرکت‌کننده در این مسابقات قدردانی شد.

وی در ادامه به موفقیت نماینده هیات تکواندو قم در کسب رتبه از مسابقات مفاهیم قرآن کریم ویژه تکواندوکاران کشور اشاره و ابراز کرد: اولین دوره مسابقات غیر حضوری مفاهیم قرآن کریم با عنوان آیات موضوعی در دو گروه زنان و مردان ویژه تکواندوکاران کشور و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و یگانه‌سادات سیدی‌جمکرانی از هیات تکواندو قم در گروه زنان و در رده سنی نوجوانان حائز رتبه برتر شد و هیات از وی قدردانی کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول