اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توان دفاعی هوانیروز هر روز در حال افزایش است/ الحاق ۳ فروند بالگرد بازآماد شده به ناوگان پایگاه چهارم

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: توان دفاعی هوانیروز هر روز در حال افزایش است و این حرکت توقف‌بردار نیست.

توان دفاعی هوانیروز هر روز در حال افزایش است/ الحاق ۳ فروند بالگرد بازآماد شده به ناوگان پایگاه چهارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر یوسف قربانی عصر دیروز در مراسم الحاق سه فروند بالگرد بازآماد (اورهال) به پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان گفت: جوانان امروز همانند جوانان دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر مستحکم ایستاده‌اند و از اقتدار نظام اسلامی دفاع می‌کنند. 

فرمانده هوانیروز ارتش به بازدید خود از موفقیت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات تیم‌های فنی، تعمیر و نگهداری و  نیز خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اشاره کرد و افزود: اقدامات این جوانان زنده کننده خاطرات و حماسه‌های سالهای عملیات بیت‌المقدس است و باید از حماسه امروز جوانان نیز تجلیل کرد.

وی با اشاره به نقش هوانیروز ارتش در حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد یک فرهنگ است که خود آن در ولایتمداری، ایثار، شهادت‌طلبی و حماسه امروز و دیروز هوانیروز جاری است.

قربانی تصریح کرد: هوانیروز ارتش گوش به فرمان، ولایت آماده حضور در هر عرصه‌ای است که شرایط زمانی و مکانی اقتضا کند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به بومی‌سازی دانش بازآماد (اورهال) بالگردی در سال‌های پس از دفاع مقدس، تأکید کرد: امروز برای تعمیر، نگهداری و پرواز به هیچ کشوری جز متخصصان توانمند ایران اسلامی متکی نیستیم.

سرتیپ سید قاسم خاموشی نیز در  این مراسم با بیان گزارشی حرکت ارتقایی ناوگان بالگردی این پایگاه گفت: امروز سه فروند بالگرد باز آماده شده با بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان پایگاه بازآماد شده و به ناوگان پروازی گردان‌های شکاری و هجومی و شنوک این پایگاه اضافه می‌شود.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان افزود: انقلاب اسلامی روح حماسه و ایثار را در جوانان این مرز و بوم دمید و امروز گوشه‌ای از ثمره آن در خوداتکایی هوانیروز مشهود است.

در ادامه امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش از نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه چهارم هوانیروز تجهیزات و سامانه‌های نوین پروازی و تسلیحاتی و جنگ الکترونیک بازدید کرد.

پرواز موفق سه فروند بالگرد بازآماد شده‌ با فرمان فرمانده هوانیروز ارتش از دیگر برنامه‌های امروز بود.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول