اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

34 زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

مدیرکل زندا‌های استان کردستان گفت: 34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همت خیرین و مشارکت هنرمندان مردمی کشور از زندان آزاد شدند.

34 زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  مراد فتحی ظهر امروز در مراسم آزادی 17 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سنندج با تقدیر از همراهی و حماسه رمضانی مردم نوع دوست کردستانی و مشارکت قابل توجه مسئولان و ارگان‌های حمایتی و پوشش خبری و گسترده صدا و سیمای مرکز استان در تحقق اهداف انسانی ستاد مردمی دیه، اظهار کرد: به فضل پروردگار استان کردستان با همت خیرین، بازاریان، اصناف و صنایع، مسئولان و تلاش‌های هیئت امناء کارنامه قابل قبولی در خلق حماسه نوع دوستی و جلب کمک‌های انسان دوستانه داشته است.

وی افزود: از ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغی بالغ بر دو میلیارد و900 میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مشارکت مسئولان به ستاد دیه استان واریز شده است که در تاریخ فعالیت ستاد دیه تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی بیان کرد: از رمضان تاکنون تعداد ۳۴ نفر با بدهی بالغ برشش میلیارد تومان از زندانیان که از این مبلغ  یک میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی و یک میلیارد و 700 میلیون تومان با گذشت شکات از زندان‌های کردستان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه فتحی در این جلسه از زحمات چند ساله شیخی‌زاده مدیر‌کل کمیته امداد کردستان و همراهی دلسوزانه وی در طول دوران تصدی ایشان در مدیریت کمیته امداد حضرت امام با ستاد دیه استان، تقدیر و تشکر کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حماسه نوع دوستی مردم خیر کردستانی و همراهی مسئولان از خدمات خاص مددکاران زندان‌های کردستان در همراهی با اهداف ارزشمند ستاد دیه و همچنین از حضور گسترده صدا و سیمای مرکز استان و مشارکت همگانی این رسانه ملی در پوشش خبری نیز قدردانی کرد.

محمد خسروی ضمن قدردانی از مشارکت شرکت سرمایه گذاری امید و همراهی نوع دوستانه محسن چاوشی از هنرمندان مردمی، عنوان کرد: امروز با همت نوع دوستانه خیرین تعداد ۱۷ نفر دیگر از زندان‌های کردستان از زندان آزاد شدند.

وی تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا‌کنون با همراهی خیرین استان توانسته‌ایم تعداد 34 زندانی جرائم غیر‌عمد و بدهکار مالی را از زندان‌های استان آزاد کنیم.

گفتنی است، تعداد ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی با مشارکت خیرین و مبالغ کمک‌های اهدائی و نوع دوستانه خیرین در مراسم گلریزان ماه رمضان و همچنین کمک اهدائی دو میلیارد و 500 میلیونی ریالی شرکت سرمایه‌گذاری امید و همچنین سهم مشارکت خیرخواهانه بالغ بر 400 میلیون ریالی هنرمند مردمی کشور، محسن چاوشی که با برگزاری جشن گلریزان مجازی به یاری زندانیان بدهکار مالی و تصادفات غیرعمد پرداخت با تصویب هیئت امناء ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات و حمایت‌های مادی و معنوی شیخی‌زاده مدیر کل کمیته امداد استان با ستاد دیه استان کردستان تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول