اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقدیر امام جمعه همدان از تولیدکننده‌ای که به غرب «نه» گفت

نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در شرکت دانش‌بنیان تولید خمیردندان صد درصد گیاهی ضمن شنیدن مشکلات این تولیدکننده، از اقدام او در عدم قبول درخواست کشورهای اروپایی و غربی برای خرید تکنولوژی این خمیردندان منحصر به فرد تشکر کرد.

تقدیر امام جمعه همدان از تولیدکننده‌ای که به غرب «نه» گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز با حضور در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در عرصه تولید خمیردندان صد درصد گیاهی فعالیت می‌کند، از نزدیک در روند کار قرار گرفت و بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با اشاره به تولید این خمیردندان منحصر به فرد به دست جوانان همدانی، آن را افتخاری برای استان و کشور دانست و اظهار کرد: همه مسئولان موظف هستند به این شرکت چه در مسیر تولید و چه در امر بازاریابی کمک کنند.

وی افزود: بنده شنیدم که بعضی کشورهای اروپایی و غربی به دنبال این محصول بودند، اما مسئول این شرکت دانش‌بنیان این موضوع را رد و قبول نکرده، موضوعی که بسیار مهم و قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدکننده در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی یک امر ضروری و لازم است گفت: اینکه تولیدکننده ما آنقدر نسبت به کشور خود عرق دارد و با وجود همه سختی‌ها و موانعی که در مسائل تولیدی وجود دارد، تصمیم به ماندن و انجام کار می‌گیرد، مسئله‌ای نیست که بتوان راحت از کنار آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه خود دانستم تا از این تولیدکننده تقدیر به عمل آورده شود، مطرح کرد: صرف انجام تقدیر کافی نیست و آنچه لازم و ضروری است، حمایت از تولیدکننده به معنای واقعی کلمه است.

شعبانی با بیان اینکه مقرر شد با همکاری این شرکت دانش‌بنیان تحقیقاتی در زمینه مشکلات احتمالی انجام شود تا به صورت جدی برای رفع آن اقدام شود گفت: صرف دادن وعده کفایت نمی‌کند، مسئولان، حمایت از تولید را در سال حمایت از تولید و رفع مانع‌ها باید به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول