اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرگر: برای ریاست مجدد کنفدراسیون رقیب بحرینی دارم

رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: بنده و‌ رقیبی از بحرین برای تصدی چهار ساله ریاست این کنفدراسیون با یک‌دیگر رقابت خواهیم کرد.

پرگر: برای ریاست مجدد کنفدراسیون رقیب بحرینی دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، اهل سوادکوه، دارنده دکترای رشته تربیت‌بدنی، عضو سابق تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران است که دقایقی را با او هم‌کلام شدیم.

فارس: توضیحی در خصوص مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان برزیل دهید؟

پرگر: مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۱ برزیل در جزیره زیبای کیش و به میزبانی ایران برگزار می‌شود، در این رقابت‌ها هفت تیم حاضر هستند و از آسیا مجموعاً ۳.۵ تیم صعود خواهند کرد، سه تیم اول به‌صورت مستقیم و تیم چهارم پلی‌آفی را با نماینده آفریقا برگزار خواهد کرد تا تکمیل‌کننده ۱۶ تیم حاضر در برزیل باشند، تیم ملی ایران هم مدعی اصلی قهرمانی است که اردوهای خود را با سرمربی‌گری محمدحسین ضیایی پیگیری می‌کند.

تیم‌های ایران، افغانستان، عراق، کره جنوبی، تایلند، ازبکستان و‌ مالزی، حاضرین در این رقابت‌ها هستند. تیم‌های عربستان و ژاپن از این رقابت‌ها انصراف دادند.

فارس: ظاهراً هر چاتر سال یک‌بار کنگره کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار می‌شود، اطلاعاتی در این زمینه بفرمایید؟

پرگر: بله کاملاً درست است،  این کنگره به‌صورت حضوری و‌ وبیناری برگزار می‌شود و برای انتخاب رئیس، نواب رئیس و اصلاح بخش‌هایی از اساسنامه، تصمیم‌گیری خواهد شد.

فارس: آیا شما کاندیدای ریاست مجدد این کنفدراسیون هستید؟

پرگر: بله، بنده و‌ رقیبی از بحرین برای تصدی چهار ساله ریاست این کنفدراسیون با یکدیگر رقابت خواهیم کرد.

البته قابل ذکر است این کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، ۲۱ رشته ورزشی را شامل می‌شود، با کنفدراسیون جهانی ناشنوایان در ارتباط است و‌ با شورای المپیک آسیا و کمیته ملی المپیک ناشنوایان مرتبط است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول