اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی منجر به معرفی بیشتر صنایع‌دستی به جهانیان می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با استقبال از راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه محصولات صنایع‌دستی در قاسم‌آباد گفت: راه‌اندازی این محصولات منجر به معرفی بیشتر صنایع‌دستی به جهانیان شده و تحقق آن درگرو بسترسازی و مقدمات لازم است.

راه‌اندازی نمایشگاه  صنایع‌دستی منجر به معرفی بیشتر صنایع‌دستی به جهانیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، عصر امروز وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به همراه استاندار گیلان با حضور در روستای جهانی قاسم‌آباد بخش چابکسر شهرستان رودسر از کارگاه صنایع‌دستی چادرشب بافی این روستا بازدید کردند.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به توسعه صنایع‌دستی یکی از عوامل توسعه روستا در کشور است، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت‌ گرفته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه صادرات صنعت دستی کشور رخ داده و منطقه قاسم‌آباد نیز سهم بسیار مهم و تأثیرگذاری در آن داشته است.

علی‌اصغر مونسان ثبت جهانی چادرشب را مایه مباهات گیلان و کشور دانست و گفت: روستای قاسم‌آباد دارای ظرفیت بسیار مهمی در توسعه صنایع‌دستی در کشور داشته و در این شرایط سخت اقتصادی باید تلاش شود تا فروش محصولات این منطقه از این به بعد با شتاب بیشتری در دستور و برنامه‌های کاری قرار گیرد.

وی با استقبال از راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه محصولات صنایع‌دستی در قاسم‌آباد افزود: راه‌اندازی این محصولات منجر به معرفی بیشتر صنایع‌دستی به جهانیان شده و تحقق آن درگرو بسترسازی و مقدمات لازم است.

به گفته وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اتفاقات خوبی در صنایع‌دستی کشور و اینکه حرکت خوبی در حوزه صادرات صورت گرفته لذا باید از این ظرفیت به‌خوبی بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول