اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیست اولیه مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای اصفهان مشخص شد

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: با توجه به تصمیم شورای هماهنگی و شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب ۴ برابر لیست ۱۳ نفره به ترتیب امتیازاتی که افراد کسب کردند انتخاب و اسامی اعلام شد.

لیست اولیه مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای اصفهان مشخص شد

حجت الاسلام علیرضا باطنی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص فعالیت مجمع نیروهای انقلاب در تهیه لیست انتخابات شورای شهر اظهار داشت: مرحله اول فرایند تهیه لیست مجمع نیروهای انقلاب با مصاحبه تخصصی شروع شد و این مصاحبه‌ها برای همه کسانی که خودشان و رزومه شان را به فرایند ما عرضه کرده بودند انجام شد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: این افراد در حوزه‌های مختلف توسط مصاحبه‌‌گرها مورد پرسش قرار گرفتند و جمع‌بندی نتایج حاصله امروز در اختیار کارگروه انتخابات مجمع قرار گرفته است و با توجه به تصمیم شورای هماهنگی و شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب ۴ برابر لیست ۱۳ نفره به ترتیب امتیازاتی که افراد کسب کردند انتخاب و اسامی اعلام شد.

وی ادامه داد: مرحله بعد این است که ۵۲ نفر انتخابی با رأی گیری در مجمع نیروهای انقلاب تبدیل به ۱۳ نفر شوند و تلاش‌مان این است که ظرف هفته آینده مرحله پایانی فرایند یعنی انتخابات مجمع نیروهای انقلاب برگزار شده، لیست پیشنهادی ۱۳ نفره مشخص و به مردم ارائه شود.

باطنی در خصوص فرایند رأی گیری در مجمع نیروهای انقلاب اصفهان هم توضیح داد: تا به امروز اعضای حقیقی و حقوقی مجمع نیروهای انقلاب ۱۷۸ نفر هستند و در این فاصله تمهیداتی اندیشیده می‌شود که اعضا مجمع نسبت به ۵۲ نفر اعلامی آگاهی بیش‌تری پیدا کنند و با شناخت بیش‌تری لیست ۱۳ نفره خارج شود؛ در این فرایند توصیه‌مان به اعضا مجمع این است که فهرست خروجی ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه به ضمیمه افراد توانمند و ترجیحا دارای تخصص‌های لازم در حیطه کمیسیون‌های حاضر در شورا باشد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: درباره وجود بانوان و دانش‌آموختگان حوزوی نیز توصیه می‌کنیم ولی مهندسی نمی‌کنیم؛ زیرا اعضای مجمع ضرورت‌های حاکم بر شهر و مدیریت‌های شهری را می‌شناسند و امیدواریم لیست جامعی از مجمع نیروهای انقلاب خارج شود که مقبول مردم شریف اصفهان باشد.

وی همچنین بیان داشت: هم‌زمان ستاد انتخاباتی مجمع نیز تشکیل شده و تمهیدات مقدماتی برای مشارکت حدأکثری را شروع کرده و با مشخص شدن لیست، ستاد تبدیل به ستاد انتخاباتی لیست مجمع نیروهای انقلاب تبدیل می‌شود و هم‌افزایی که بین گروه‌های درون مجمع و اعضای مجمع وجود خواهد داشت، با تلاش اعضای لیست زمینه معرفی لیست مجمع فراهم خواهد شد.

باطنی با اشاره به هم‌زمانی انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری یادآور شد: مجمع نیروهای انقلاب نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت نیست و پیش از این طی بیانیه‌ای آیت‌الله رئیسی را گزینه خود معرفی کرده است.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت یکی از اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی‌شان در استان معرفی کرده‌اند و از طرفی آیت‌الله رئیسی هم برای ستاد نخبگانی حوزوی ایشان در اصفهان همین اتفاق افتاده به همین جهت هم‌زمان ستادمان برای شوای اسلامی شهر و ریاست جمهوری فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف اصفهان درخواست می‌کنم عرصه انتخابات را دخالت در تعیین سرنوشت خودشان بدانند، این حقی است که به آن‌ها تعلق دارد و از این حقی که به‌صورت طبیعی برای ورق زدن سرنوشت کشور و مدیریت شهر خودشان در اختیارشان قرار گرفته استفاده کنند.

باطنی درباره اهمیت انتخابات تأکید کرد: انتخاب هوشمندانه هم می‌تواند به تغییر وضع موجود و حاکم شدن آرامش لازم در فضای کسب‌ و کار، اقتصاد و معیشت کمک کند و باعث گره‌گشایی از مشکلاتی که امروزه همگان را رنج می‌دهد شود؛ حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه حلال مشکلات کشور خواهد بود و اجابت خواسته‌های مردم در چهارچوب‌های قانون و تغییرات از صندوق‌های رأی کلید می‌خورد و این موضوع نیازمند توجه بیش‌تر است و کوتاهی و غفلت در این عرصه خطای نابخشودنی است.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در انتها گفت: امیدواریم خداوند آنچه را که مقدرمان است و باعث عزت بخشیدن به کشور، مردم و انقلاب می‌شود را از صندوق‌های رأی خارج کند.

به گزارش فارس، اسامی فهرست اولیه و ۵۲ نفره مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان به شرح زیر است:

 

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول