اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتشار حقوق مدیران شهری روی سایت شفاف/شورای شهری ها چگونه حقوق می گیرند؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه میزان حقوق همه مدیران، معاونان و شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران بر روی سایت شفاف قرار گرفت، گفت: حقوق اعضای شورای شهر ضریبی از حقوق شهردار است.

انتشار حقوق مدیران شهری روی سایت شفاف/شورای شهری ها چگونه حقوق می گیرند؟

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره میزان حقوق مدیران شهرداری تهران اظهارداشت: میزان حقوق همه مدیران، معاونان و شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران بر روی سایت شفاف قرار گرفت.

وی در پاسخ به چرایی عدم انتشار فیش حقوقی مدیران شهری و اینکه حناچی گفته انتشار این فیش ها به صلاح نیست، افزود: این چنین نیست و از سایت شفافیت می توان اطلاعات لازم را کسب کرد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد اینکه اعضای شورای شهر چقدر حقوق دریافت می کنند؟ گفت: این موضوع بستگی به حقوق شهردار دارد و معادل 75 ساعت است و به عبارتی یک صدو شصتم حقوق شهردار ضربدر 75 حقوق اعضای شورای شهر می شود.

هاشمی در مورد میزان حقوق خودش هم گفت: حقوق من بر اساس آنچه که هیأت دولت تصویب کرده لحاظ می شود چرا که من به نوعی کارمند دولت هستم و فیش حقوقی من با سایر اعضای شورای شهر متفاوت بوده و کارم از دولت به شورا منتقل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول