اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

بانک جامع سخنرانی‌ها کشور به زودی رونمایی می‌شود

مدیرعامل پلتفرم تکیه با بیان اینکه هدف ما تامین نیاز محتوای مذهبی و فرهنگی مخاطبان است، گفت: در حال گردآوری بانک جامع سخنرانی‌های کشور هستیم که در گام اول صوت‌های تعدادی از منبری‌های شاخص کشور بارگذاری شده است.

بانک جامع سخنرانی‌ها کشور به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین محمدی، مدیرعامل سامانه تکیه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سایت تکیه که این روزها بیشتر به عنوان پلتفرم پخش زنده هیأت‌های مذهبی شناخته می‌شود با هدف تامین نیاز محتوای مذهبی و فرهنگی مخاطبان به دنبال ایجاد بانک اطلاعات کامل سخنرانان کشور است.

گنجینه‌ای از سخنرانی‌های کشور در تکیه

وی با بیان اینکه این بانک هم‌اکنون در حال گردآوری است، تصریح کرد: در گام اول سخنرانی‌های حجج اسلام و آیات عظام حسین انصاریان، علیرضا پناهیان، ناصر رفیعی، محمد ناصری، مصباح یزدی، فاطمی نیا، صفایی حائری، محمدتقی بهجت، آقا مجتبی تهرانی و استاد طاهرزاده در این سامانه بارگذاری شده است و تا ماه‌های آینده به کمال و بلوغ خود خواهد رسید.

دانلود محتوا از تکیه بدون کم‌شدن حجم اینترنت

محمدی با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانلود و استفاده از هرکدام از محصولات تکیه برای مخاطبان کاملاً رایگان است و هزینه‌ای بابت اینترنت پرداخت نخواهند کرد، گفت: مردم می‌توانند مداحی و سخنرانی مورد علاقه خود را بدون کم شدن حجم اینترنت از تکیه دریافت کنند. این مزیت فرصت بسیار خوبی برای هیأت‌های مذهبی، سخنرانان و مداحان هستند که با بارگذاری محتواهای خود در تکیه، آنان را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

بانک جامعی از مداحی‌های کشور در حال گردآوری است

مدیرعامل سامانه تکیه با بیان اینکه در کنار بانک جامع سخنرانی، بانک جامع مداحی نیز در همان سامانه در حال ایجاد است افزود: روند بارگذاری فایل‌های صوتی و تصویری مداحی‌های کشور قریب یک سال است که در حال انجام است و مخاطبان می‌توانند با قابلیت جستجوی نام مداح، مناسبت، سال، سبک، شعر و ... به راحتی به نوحه یا مولودی مدنظر خود دست یابند. این آرشیو بازه زمانی قابل قبولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا فایل‌های یک مداح را از ابتدای فعالیت تاکنون یک جا در اختیار داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایت تکیه هم اکنون با نشانی tekye.net در اختیار مخاطبان است که در آینده‌ای نزدیک پوسته جدید و همچنین نرم‌افزار آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول