اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مشکات الزهرا صفی قهرمان تور جهانی تنیس شد

مشکات الزهرا صفی، تنیسور البرزی موفق شد با شکست رقیبان خود در بخش انفرادی و گروهی برای دومین بار عنوان قهرمانی تور تنیس جهانی را از آن خود کند.

مشکات الزهرا صفی قهرمان تور جهانی تنیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور ٨۵ تنیسور پسر و ۳۵ شرکت‌کننده دختر از کشورهای ایران، جمهوری چک، ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک، در رقابت‌های انفرادی و ۲ نفره طی یک هفته برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تنیسور دختر البرزی با نمایش فوق‌العاده و خیره‌کننده توانست در هر دو بخش انفرادی و ۲ نفره به فینال برسد و قهرمانی این رقابت‌ها از آن خود کند.

دیدار نهایی بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها بین پولات از ترکیه و مشکات الزهرا صفی از ایران برگزار و تنیسور البرزی موفق شد به راحتی و‌ با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مقابل حریف خو‌د به پیروزی برسد و‌ برای دومین بار در سال ۲۰۲۱ عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

در فینال بخش دو نفره دختران، زوج مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با نتیجه (۶_۲ و ۶_۲) در مجموع ۲ بر صفر، ماندگار فرامرزی و رومینا زینالی شکست دادند و جایگاه نخست از آن خود کردند.

مشکات الزهرا صفی، دختر تنیسور البرزی، در پایان ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از قهرمانی خود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: مسابقات در سطح خوبی قرار داشت علی الرغم که ارومیه بعد از مدت‌ها بار دیگر میزبان تورنمت جهانی بود ولی خوشبختانه با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی توانست مسابقات جهانی تنیس را در شرایط خوبی برگزار کند.

تنیسور البرزی، ادامه داد: با وجود شرکت‌کننده‌های متعدد از کشورهای ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک ولی نمایندگان کشورمان با نمایش خوب و مقتدر خود توانستند در فینال و بخش نهایی حضور داشته باشند که نشان از آمادگی خوب آن‌هاست.

وی در پایان تصریح کرد: داوران ایرانی از نظر کیفیت و عملکرد در کل جهان مطرح هستند و در این مسابقات نیز داوران بین‌المللی کشورمان عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول