اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شرکت در انتخابات صحنه‌ دفاع از انقلاب است

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی است.

شرکت در انتخابات صحنه‌ دفاع از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه کمیته‌های ستاد انتخابات استان، فعالیت‌های خود را به نحو  مطلوبی پیش برده‌اند اظهار کرد: سیاست مدیریت ارشد استان، پرداختن به اصل خدمت‌گذاری به مردم و دوری از هرگونه حاشیه است.

وی با بیان اینکه وحدت و هماهنگی که در استان وجود دارد باید زمینه‌ای برای حضور حداکثری مردم فراهم‌ کند گفت: همه وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی است افزود: دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و امکانات استان را در راستای حضور حداکثری مردم به کار گرفته شود گفت: اعضای ستاد انتخابات استان، وظایف خود را مسئولیت‌پذیرانه انجام، اجرا و پیگیری کنند.

آزادبخت در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه بی‌طرفی و قانون‌مداری در تمام فرآیندهای انتخابات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول