اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سند آب و سند آمایش لرستان مطالعه و تدوین می‌شود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سند آب لرستان، سند آمایش لرستان و هم اندیشی نخبگان استان مطالعه و نتایج آن به جلسه بعد مسوولان ارشد استان ارائه می‌شود.

سند آب و سند آمایش لرستان مطالعه و تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی گفت: جلسه مشترک نمایندگان خبرگان رهبری لرستان، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان استان در مجلس و استاندار لرستان در تهران برگزار شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هدف هماهنگی، حمایت و پیگیری مسائل اساسی استان و تعامل منسجم در سطح ملی و استانی جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان خبرگان رهبری استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس، استاندار و برخی از معاونین وی در تهران برگزار و پیرامون تشکیل شورای راهبری توسعه لرستان تصمیم گیری شد.

 وی ادامه داد: این جلسه برای نخستین بار در این سطح و با حضور این اعضا برگزار و در پی منسجم نمودن تلاش‌ها برای پشتیبانی و مانع زدایی از مسائل کلان استان است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: در این جلسه مصوب شد، دبیرخانه دائمی برای این شورا تشکیل و جلسات آن حداکثر هر ۴۵ روز  یک بار تشکیل شود و رئیس مجمع نمایندگان لرستان به عنوان دبیر و سازمان برنامه و بودجه استان محل دبیرخانه دائمی آن باشد.

نماینده مردم  دورود و ازنا در مجلس یادآورشد: در این جلسه مقرر شد سه موضوع؛ سند آب لرستان، سند آمایش لرستان و هم اندیشی نخبگان استان مطالعه و نتایج آن به جلسه بعد ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول