اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

همه موظفیم در جامعه شور انتخاباتی ایجاد کنیم

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت‌الله رئیسی در استان قزوین گفت: انتخابات در این دوره اهمیت فوق‌العاده‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده است، زیرا به‌دلیل عملکرد برخی از مسؤولین ناکارآمد و برخی از فسادهایی که در بدنهٔ اجرایی کشور نفوذ کرده است، سایه‌ای از ناامیدی بر جمعی از اقشار ملت عزیز ما افکنده شده است و همهٔ ما موظفیم در جامعه شور انتخاباتی ایجاد کنیم.

همه موظفیم در جامعه شور انتخاباتی ایجاد کنیم

حجت‌الاسلام سیدشمس‌الدین موسوی شالی، رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت‌الله رئیسی در استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز در محل این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات در این دوره اهمیت فوق‌العاده‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده است، زیرا به‌دلیل عملکرد برخی از مسؤولین ناکارآمد و برخی از فسادهایی که در بدنهٔ اجرایی کشور نفوذ کرده است، سایه‌ای از ناامیدی بر جمعی از اقشار ملت عزیز ما افکنده شده است و همهٔ ما موظفیم در جامعه شور انتخاباتی ایجاد کنیم.

وی افزود: در نتیجهٔ فساد و ناکارآمدی، ناامیدی در مردم ایجاد می شود و ممکن است این یأس و ناامیدی موجب کاهش مشارکت شود و در نتیجه رئیس‌جمهور آینده ممکن است با پشتوانهٔ رأی کمتری انتخاب شود که این پشتوانهٔ دولت را ضعیف و کار دولت آینده را سخت خواهد کرد.

موسوی شالی با اشاره به شایعات نامعقول و عجیب توسط جریان غوغاسالار علیه آیت‌الله رئیسی، عنوان کرد: گاه این شایعات مانند آن‌چه در دورهٔ قبل شاهد بودیم مثل دیوار کشیدن در پیاده‌روها، به‌دلیل هراس از محبوبیت و رویهٔ ضدفساد آیت‌الله رئیسی است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت‌الله رئیسی در استان قزوین با توجه به محبوبیت بالای آیت‌الله رئیسی و پیشتازی ایشان در نظرسنجی‌ها، عنوان کرد: با وجود محبوبیت بالای آیت‌الله رئیسی، نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم ایشان پیروز انتخابات هستند و در جریان رقابت انتخاباتی و در روزهای آینده ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، لذا ما وظیفه داریم بر حسب تکلیف خود تا جایی‌که می‌توانیم برای اقناع افکار عمومی و بیان برنامه‌ها و معرفی آیت‌الله رئیسی تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: فضا به نحوی پیش رفته که چترعمومی ایجاد شده، همه در معرفی و پیشبرد گفتمان جریان انقلابی وارد میدان شده‌اند و بر همین اساس هرگز سهم‌خواهی در این فضا رخ نخواهد داد و کسی نیز نمی‌تواند ادعا کند جریان انتخابات بر محوریت ما بوده است.

موسوی شالی بیان کرد: اگر جریان مقابل بتواند در انتخابات، رقیبی را قدر نشان بدهند، یک مسئله ایجاد خواهد شد و ممکن است در فضای روانی وضعیت تغییر کند و اگر رقیب قدری ایجاد نشود و جریان مقابل وارد شکل جدی رقابت نشود، ممکن است ناامیدی در میان مردم ایجاد شود.

این مسؤول با اشاره به همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و احتمال حمایت ستاد آیت‌الله رئیسی از یک لیست خاص در شهر قزوین، عنوان کرد: مأموریت ما ایجاد مشارکت حداکثری و شورآفرینی و ترویج گفتمان آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری است، لذا بنده شخصاً از هیچ لیستی حمایت نکرده و نمی‌کنم و مأموریتم چیز دیگری است.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به این‌که ستادهای مختلفی در استان قزوین از جمله ستاد مردمی و ستادهای دیگر شکل گرفته است، هم همکاری تشویقی داریم و هم نظارت بر این ستادها خواهیم داشت، لذا از حضور همه در این فضا استقبال می‌کنیم، اما قطعاً نظارت و بررسی و تحقیق نیز خواهیم داشت تا خدای ناکرده به‌نام حمایت، تخریبی صورت نگیرد و آسیب‌هایی از این دست به‌وجود نیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول