اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

خادم امامزاده صالح(ع) ترور شد+جزئیات

معاون عمرانی امامزاده صالح(ع) تجریش صبح امروز بر اثر اصابت گلوله توسط یک فرد ناشناس در نزدیکی منزلش به شهادت رسید.

خادم امامزاده صالح(ع) ترور شد+جزئیات

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امروز خبری مبنی بر شهادت یکی از خادمان امامزاده صالح(ع) منتشر شد که به گفته مسؤولان این آستان، سعید طاهری، معاون عمرانی امامزاده صالح(ع) تجریش صبح امروز بر اثر اصابت گلوله توسط یک فرد ناشناس در نزدیکی منزلش به شهادت رسید.

طاهری صبح امروز پس از خروج از منزل در خیابان شریعتی کوچه شهید واعظی، توسط فردی ماشین‌سوار به ضرب سه گلوله به شهادت رسید که دو گلوله به شکم و یک گلوله زیر قلب او اصابت کرده است. دلیل این اقدام تروریستی هنوز مشخص نیست و مسؤولان در حال بررسی دلایل و اهداف ترور خادم امامزاده صالح (ع) هستند.

شهید سعید طاهری متولد سال ۱۳۵۱ بود که دارای دو فرزند، یک دختر و یک پسر است و بیش از ۱۵ سال با عنوان معاون هماهنگی و معاون عمرانی در امامزاده صالح (ع) تجریش خدمت کرده است. همچنین اقدامات زیباسازی و کاشی‌کاری آستان امامزاده صالح (ع) زیر نظر وی بوده است.علاوه بر این، سعید طاهری برادر شهیدی است که در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن به شهادت رسیده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول