اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در فارس تشکیل شد

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در فارس به علت وسعت و گستردگی، شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت الله رئیسی تشکیل شده است.

شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در فارس تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در چله دوم انقلاب اسلامی هستیم و دو آزمایش بزرگ الهی را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد جمهوریت نظام از همان ابتدا تا امروز با حضور میلیونی مردم رقم خورده و از صدر تا ذیل با آرای مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه باید تلاش شود انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری برگزار شود، تصریح کرد: دشمنان قبل از هر انتخاباتی نسبت به مأیوس و دلسرد کردن مردم برنامه ریزی کرده و هیچگاه بحث جناح های سیاسی مطرح نبوده و توفیقی نداشته اند چرا که مردم با حضور پرشکوه، نظام را بیمه خواهند کرد.

وی بیان کرد: در اصل حضور نباید هیچ تردیدی داشت و همانطور که رهبری معظم گفتند کسانی که ندای تفرقه و عدم حضور پای صندوق می‌دهند، ندای آنها شیطانی است و دلشان برای کشور نمی سوزد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: برگزاری انتخابات در یک روز است اما آثار آن تا سالیان ادامه دارد و همیشه انتخاب مردم محترم بوده است.

وی خطاب به رسانه ها بیان کرد: وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی شما است که مردم را به مشارکت حداکثری دعوت نمایید.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به نحوه تشکیل شورای وحدت نیروهای انقلاب به دستور آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت: در موضوع انتخابات شورای شهر شهر و ریاست جمهوری ورود کرده و مهمترین فعالیت ما در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی در خصوص لیست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلاب در شیراز برای انتخابات شورای شهر گفت: بنده به دلیل اینکه چندین مسئولیت حقوقی همچون دبیری جامعه روحانیت شیراز و استان فارس را دارم، نسبت به هیچکدام از لیست نذر نفی و یا اثباتی ندارم.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب در استان فارس با بیان اینکه در انتخاب لیست ۲۵ نفره هیچ گونه اظهارنظر و دخالتی نداشته، اظهار کرد: از لیست انتخاباتی شورای شهر شیراز حمایت نکرده و یا آن را نفی نمی کنم و همه کسانی که در جبهه انقلاب هستند، محترم شمرده می‌شوند.

وی ادامه داد: هرگونه ورود بنده به جامعه روحانیت وصل شده جامعه روحانیت هیچگاه به مصادیق ورود نکرده و نمی‌کند پس نیروهای انقلابی در شورای وحدت، شورای ائتلاف و همه جریان های انقلابی در شیراز مورد تایید ما هستند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز پیرامون تعدد لیست های انتخاباتی گفت: اگر همه نیروهای جریان انقلاب، منیت را کنار گذاشته و قدری از مواضع خود کوتاه بیایند، راحت تر می توانند با یکدیگر کار کرده و همدیگر را بپذیرند که در این صورت لیست ها می توانند کنار هم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای آیت الله رئیسی ستاد مرکزی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در استانها یک نفر به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی تعیین شده در استان فارس آقای مجید فروردین در این سمت هستند.

حجت الاسلام طاهری گفت: در فارس به علت وسعت و گستردگی شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت الله رئیسی تشکیل شده که بنده به عنوان رئیس آن ایفای نقش خواهم کرد و به زودی اعضای آن معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول