اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

راه‌اندازی پرواز کرج-مشهد در دستورکار فرودگاه پیام قرار گرفت

مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام با اشاره به اینکه توسعه مسیرهای مسافری به سایر نقاط کشور در دستورکار قرار دارد، گفت: از جمله این‌ها راه اندازی پرواز به مقصد مشهد است.

راه‌اندازی پرواز کرج-مشهد در دستورکار فرودگاه پیام قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام، صبح امروز در دیداری که با مدیر عامل قشم ایر به مناسبت نخستین سالگرد برقراری پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه پیام صورت گرفت، گفت: در حال حاضر هفته ای ۲ پرواز از طریق این شرکت هواپیمایی در فرودگاه پیام به صورت مرتب به مقصد اهواز و بالعکس در حال انجام است که طبق نظرسنجی صورت گرفته بیشترین رضایتمندی را در بین مسافران داشته است.

مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام اضافه کرد: با توجه به برنامه فرودگاه بین المللی پیام برای توسعه مسیرهای مسافری خود به دیگر نقاط کشور از جمله مشهد مقدس، این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت این شرکت هواپیمایی برای نیل به این هدف هرچه بیشتر استفاده کنیم.

ثناگو مطلق اظهار کرد: همچنین با توجه به اینکه درخواست‌ها برای توسعه پروازهای کارگو(باری) از طریق فرودگاه بین المللی پیام به کشورهایی از جمله چین نیز در حال افزایش است می‌توانیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی از جمله قشم‌ایر برای افزایش این پروازها با هدف توسعه صادرات و واردات نیز گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول