اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

همایش هیا‌ت‌های نظارت بخش‌ها و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شد

در جلسه‌ای که با حضور رییس هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری، استاندار، رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی استان برگزار شد بر لزوم هماهنگی میان مجریان و ناظران انتخابات 1400 تاکید شد.

همایش هیا‌ت‌های نظارت بخش‌ها و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه توجیهی عوامل نظارت بر انتخابات 1400 چهارمحال و بختیاری شامگاه یک‌شنبه در محل دفتر نمایندگی شورای نگهبان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رییس هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری، استاندار، رئیس دادگستری استان و فرمانده انتظامی برگزار شد تمرکز بر افزایش همکاری عوامل اجرای انتخابات، نسبت به سال‌های گذشته بود.

در این جلسه اقبال عباسی گفت: سلامت و امنیت، 2 وظیفه مهم مجریان حوزه‌های انتخاباتی بوده و ایجاد مشارکت و حس رقابت وظیفه همه مردم و مسئولان است.

استاندار چهامحال و بختیاری ادامه داد: عملکرد و رفتار مجریان برگزاری انتخابات می‌تواند در مشارکت نیز تاثیر داشته باشد لذا باید رفتار خوب و قابل قبولی مجریان و ناظران داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از بروز هرگونه تنش و درگیری در پای صندوق‌ها توسط عوامل اجرایی و ناظران باید مد نظر جدی قرار گیرد و اگر مجریان ثبت و اخذ رای مشکلی داشتند باید در فضایی آرام و بدون درگیری، ناظران به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل تخلفاتی در حوزه‌های اخذ رای وجود داشت، گفت: در صورتی که فرایند اخذ رأی الکترونیکی شود قطعا تخلفات کاهش خواهد یافت و تا این زمان باید مجریان و ناظران با دقت برای تسهیل در فرایند رأی‌گیری مردم کمک کنند.

عباسی تاکید کرد: باید تلاش شود در هر حوزه اخذ رای فقط یک نفر از مجریان، یک نفر از ناظران و یکی از عوامل نیروی انتظامی موبایل به همراه داشته باشند تا از فیلم‌برداری‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

 

هرگونه ناهماهنگی بین مجریان، ناظران و نیروی انتظامی موجب ناامنی است

در ادامه منوچهر امان‌اللهی گفت: هرگونه ناهماهنگی بین مجریان، ناظران و نیروی انتظامی موجب نا امنی حوزه‌های انتخاباتی می‌شود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید هماهنگی و تعامل قوی بین مجریان و ناظران برقرار شود، خاطرنشان کرد: تمامی عوامل نیروی انتظامی اعم از نیروهای ثابت و گشتی‌ها برای بهتر برگزاری شدن انتخابات سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول