اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی از تغییر مبهم زمان مناظره‌ها/ شریعتی: زمان مسابقات فوتبال از قبل معلوم نبود؟

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، از تصمیم ناکهانی و مبهم ستاد انتخابات کشور و کمیسیون نظارت بر تبلیغات برای تغییر زمان مناظره نامزدها انتقاد کرد.

انتقاد سخنگوی ستاد زاکانی از تغییر مبهم زمان مناظره‌ها/ شریعتی: زمان مسابقات فوتبال از قبل معلوم نبود؟

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران و سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از تصمیم ستاد انتخابات کشور و کمیسیون تبلیغات رسانه ملی برای تغییر زمان مناظرات نامزدها، اظهار داشت: علت این تصمیم را هم‌زمانی پخش مسابقات فوتبال عنوان کرده اند؛ سوال من این است که مگر زمان پخش مسابقات فوتبال از قبل معلوم نبوده است؟!

وی تصریح کرد: ما دقیقا به همین روش مدیریتی در کشور انتقاد داریم که بی‌نظمی، شلختگی، عدم برنامه‌ریزی از قبل و متحیر کردن مردم و بهم زدن نظم برنامه نامزدها عاملی می‌شود برای اینکه انتخابات با نظم کامل برگزار نشود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی تاکید کرد: این یک نمونه از کارهایی است رعایت نظم در آنها باید در حد اعلی باشد.

شریعتی گفت: انتخابات موضوعی است که از مدتها قبل مشخص است و برنامه زمان‌بندی مسابقات فوتبال هم از مدت‌ها قبل اعلام شده و همه می‌دانستند که چه زمانی بازی‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جالب است که همین الان هم که خبر تغییر زمان برگزاری مناظرات را اعلام کرده اند، آن را قطعی نکرده و تاریخ‌های مختلف را اعلام کرده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی گفت: هم آن برنامه ریزی اولیه و هم این تصمیم ثانویه، نشانه یک نوع ضعف جدی و بی‌نظمی در مدیریت کشور است که این شیوه ها باید تغییر کند و کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول