اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

ابتکار انتخاباتی خانواده شهید مدافع حرم+عکس

خانواده شهید مدافع حرم سعید انصاری، ضمن پیوستن به پویش «#هر _ خانه_ یک_ستاد» خواستار مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شدند.

ابتکار انتخاباتی خانواده شهید مدافع حرم+عکس

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، هر چه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم، خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم با تشویق مردم به حضور در عرصه انتخابات،‌ این حضور را در راستای آرمان‌های شهدا دانسته و خواستار مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم هستند.

خانواده شهید مدافع حرم سعید انصاری نیز با پیوستن به پویش «#هر _خانه_ یک_ستاد» ضمن اعلام حمایت از کاندیدای مورد نظر خود و همچنین حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شرکت در انتخابات را یک حق و یک وظیفه دانستند.

برای آشنایی با  شهید سعید انصاری از مستشاران ایرانی مدافعان حرم از اینجا اقدام کنید.

درباره شهید

شهید سعید انصاری از مدافعان حرم در دی ماه ۹۴ در منطقه خان‌طومان حلب با سه تیر مستقیم قناسه تروریست‌های النصره به شهادت رسید. پیکر مطهرش در سال ۹۸ در بهشت زهرای تهران در قطعه ۵۰،‌ ردیف ۱۰۳، شماره ۱۶ آرام گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول