اسماعیل مسلمی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری تاکنون شاهد افزایش چشمگیر مراجعه مردم استان به سامانه ۱۲۴ و ارسال گزارشات مختلف از تخلفات صنفی بودیم.
وی با اشاره به اینکه گزارشات دریافتی از سامانه ۱۲۴ حاکی از افزایش استفاده مردم از روشهای نوین و انعکاس مشکلات از طریق سامانه الکترونیکی ۱۲۴.ir است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان سازمان صمت زنجان با اشاره به میزان گزارشات دریافتی در n, ماهه نخست سال عنوان کرد: در این مدت ۳۹۷ مورد گزارش واصل شده است که از این تعداد ۳۶۲ مورد در حوزه کالایی و ۳۵ مورد خدماتی بوده است.
وی افزود: سهولت و سرعت انجام امور یکی از دلایل استقبال مردم از این سامانه است به گونهای که افراد با ثبت شکایت و دریافت کد رهگیری میتوانند وضعیت تشکیل پرونده، ارسال آن به تعزیرات و روند رسیدگی به تخلف را رصد کنند.
مسلمی ادامه داد: ۱۷۴ مورد از گزارشات به صورت تلفنی، ۱۵۶ مورد حضوری، ۴۴ مورد کتبی و ۲۵ مورد از طریق سایت و اپلیکیشنها دریافت شده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان سازمان صمت زنجان یادآور شد: در نتیجه بررسیهای صورت گرفته ۹۷ مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
انتهای پیام/73005