اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 97 پرونده تخلفات صنفی در زنجان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت زنجان گفت: از طریق سامانه 124 و با گزارشات مردمی 97 پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 97 پرونده تخلفات صنفی در زنجان

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری تاکنون شاهد افزایش چشمگیر مراجعه مردم استان به سامانه ۱۲۴ و ارسال گزارشات مختلف از تخلفات صنفی بودیم.

وی با اشاره به اینکه گزارشات دریافتی از سامانه ۱۲۴ حاکی از افزایش استفاده مردم از روش‌های نوین و انعکاس مشکلات از طریق سامانه الکترونیکی ۱۲۴.ir است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت زنجان با اشاره به میزان گزارشات دریافتی در n, ماهه نخست سال عنوان کرد: در این مدت ۳۹۷ مورد گزارش واصل شده است که از این تعداد ۳۶۲ مورد در حوزه کالایی و ۳۵ مورد خدماتی بوده است.

وی افزود: سهولت و سرعت انجام امور یکی از دلایل استقبال مردم از این سامانه است به گونه‌ای که افراد با ثبت شکایت و دریافت کد رهگیری می‌توانند وضعیت تشکیل پرونده، ارسال آن به تعزیرات و روند رسیدگی به تخلف را رصد کنند.

مسلمی ادامه داد: ۱۷۴ مورد از گزارشات به صورت تلفنی، ۱۵۶ مورد حضوری، ۴۴ مورد کتبی و ۲۵ مورد از طریق سایت و اپلیکیشن‌ها دریافت شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت زنجان یادآور شد: در نتیجه بررسی‌های صورت گرفته ۹۷ مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول