اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشارکت حداکثری در انتخابات تصمیم «برد-برد» مردم و منتخب ملت/ دولت رئیسی باعث خوشحالی مجریان سالم و ترس افراد ناسالم است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تصمیم «برد-برد» مردم و منتخب ملت است.

مشارکت حداکثری در انتخابات تصمیم «برد-برد» مردم و منتخب ملت/ دولت رئیسی باعث خوشحالی مجریان سالم و ترس افراد ناسالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تصمیم برد- برد برای مردم و منتخب مردم است، انتخاب اصلح بسترساز حل مشکلات جامعه خواهد بود.

وی در خصوص مهمترین برنامه‌های معیشتی و اقتصادی آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: ایشان زمانی‌که در وزارت کشور ثبت‌نام کردند به صورت کلی برنامه‌های آینده خودشان را اعلام کردند که برخی در صداوسیما و بخش دیگر آن در روزهای آینده به اطلاع مردم می‌رسد.

* اعتقاد به توان داخلی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان افزود: رقیب آقای رئیسی اشخاص نیستند بلکه ناکارآمدی در فضای اجرایی و فساد در درون قوه مجریه است، دولتی که کارآمد باشد، چشم امیدش به خارج از کشور نباشد، ضمن این‌که باید با همه کشورها تعامل داشت غیر از رژیم غاصب اسرائیل که خط‌قرمز است، می‌تواند برای حل مشکلات جامعه گام بردارد.

طاهری با تاکید بر اینکه اعتقاد به توان داخلی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است، افزود: نباید چشم‌انتظار باشیم تا دیگران مشکل کشور ما را حل کنند، باید اعتماد به درون داشت، آقای رئیسی در زمان مسوولیت تولیت آستان قدس رضوی در عمل نشان داد که به توان داخلی اعتقاد دارد.

وی فسادستیزی را از مهمترین شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: رئیس قوه مجریه فعلی که برادرش در زندان است، برادر معاون اول رئیس دولت که برادرش در زندان به سر می‌برد، فرزند وزیر دولت که مجرم است، اینها پیامی که به مردم مخابره می‌کند ترویج فساد است.

*دولت رئیسی باعث خوشحالی مجریان سالم و ترس افراد ناسالم است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان با تاکید بر اینکه در رأس قوه مجریه باید فردی صالح و سالم قرار بگیرد، ابراز کرد: در آقای رئیسی و خانواده‌اش نقطه ضعفی وجود ندارد، آمدن چنین فردی بر مسند ریاست جمهوری باعث خوشحالی مجریان سالم و ترس افراد ناسالم و دزد در درون مجموعه خواهد بود.

طاهری ادامه داد: یکی از آسیب‌هایی که متوجه دستگاه‌های اجرایی است اینکه کارمند کار مردم را راه نمی‌اندازد، آیت‌الله رئیسی در بدنه دولت همچنین وزرا از نیروهای جهادی، کارآمد و فراجناحی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رئیسی شخصیت فراجناحی است و از توان افراد مختلف استفاده می‌کند، گفت: باید از ظرفیت افراد مؤمن و متخصص بهره برد تا از نظر اجرایی حتی بدون این‌که منابعی تزریق شود کلی از مشکلات مردم را حل کرد، رئیسی در محیط مستضعفین رشد کرده است، درد مردم را لمس کرده با درد محرومان آشناست، با آمدن رئیسی تحول بزرگی در بدنه اجرایی دیده می‌شود.

* با روی کار آمدن رئیسی خون تازه‌ای در بدنه اجرایی دمیده می‌شود

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان افزود: رفع مشکلات نیاز به زمان است، با روی کار آمدن رئیسی خون تازه‌ای در بدنه اجرایی دمیده می‌شود.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر پیگیری رئیسی پیرامون منطقه آزاد اینچه‌برون در صورت پیروزی در انتخابات گفت: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون یکی از آرزوهای مردم استان پس از پیگیری‌های فراوان به نتیجه رسیده است، یک نگرانی که در استان‌ها وجود داشت این بود که اگر منطقه آزاد ایجاد شود تولید زمین بخورد، اما زمانی‌که روزنه‌ها دیده شود، جلوی ضعف‌ها گرفته شود تمام تولیدکنندگان استان در منطقه آزاد می‌آیند و از امتیازات آن برخوردار می‌شوند و تولید حمایت می‌شود، منطقه آزاد فرصتی برای دولت آینده است تا اشتغال و تولید تقویت شود.

وی در خصوص ایجاد بستر مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: در این هشت سال به دلیل مشکلات متعدد مردم یک بی‌رغبتی برای حضور در انتخابات دارند که همه اینها به عدم کارآمدی این دولت برمی‌گردد، رئیس‌جمهور سعی کرد مشارکت حداقلی مردم در انتخابات را به شورای نگهبان نسبت دهد، اما سوال اساسی اینجاست؛ شما که هشت سال همه‌چیز کشور در دست‌تان بود، چه کردید؟.

* عدم مشارکت در انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان گفت: مردم اگر علاقمند هستند که اتفاقی بیفتد باید بدانند با رای ندادن هیچ مشکلی حل نمی‌شود، مردم اگر از وضع موجود ناراحت هستند باید با مشارکت حداکثری و رساندن فردی اصلح به کرسی ریاست‌جمهوری زمینه تحول کشور را فراهم کنند.

طاهری با بیان اینکه عدم مشارکت در انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: پیام مشارکت حداکثری به دوستان و دشمنان این است که این ملت مادر بعد از 43 سال تلاش و مقابله با دشمن همچنان محکم مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند که این مهم دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار می‌کند.

وی افزود: دشمنان اگر احساس کنند پشتوانه مردم ضعیف ‌شده فشارشان را بیشتر می‌کنند، انقلاب اسلامی به برکت ولی‌فقیه «ما می‌توانیم» را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور و بروز رساند، کشور در بخش دفاعی به‌جایی رسیده که طمع دشمن گرفته شود.

* پشتوانه مردمی انقلاب با حضور حداکثری قوی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان گفت: از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ در کشور حضور گسترده مردم را در انتخابات داشتیم، یک دولت مردمی کار کرد و نتیجه‌اش این شد تمام کشورهایی که رغبت نمی‌کردند با ایران مراوده کنند اما بالاترین هیئت‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری دنیا در آن سال‌ها در ایران حضور یافتند که آمار رسمی نشان می‌دهد، این دشمن را به نگرانی واداشت و آمدند فتنه ۸۸ را رقم زدند.

طاهری ادامه داد: در فتنه ۸۸ خواستند ناامنی در ایران را مخابره کنند، یکی از خیانت‌ها و گناه نابخشودنی فتنه‌گران این بود اعتقادی که از کشورهای دیگر به ایران ایجاد شده بود را گرفت.

وی با اشاره به اینکه اگر حضور حداکثری باشد پشتوانه مردمی انقلاب قوی است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری نفع اقتصادی و امنیتی برای کشور ما در پی خواهد داشت.

* اقبال خوبی از ۸ ماه گذشته نسبت به آیت‌الله رئیسی ایجاد شد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان افزود: یک اقبال خوبی از هشت ماه گذشته نسبت به آیت‌الله رئیسی ایجاد شد، تحرکات مردمی برای دعوت از ایشان انجام گرفت.

طاهری با بیان اینکه از ستادهای مردمی شکل‌ گرفته استقبال می‌کنیم، گفت: با کمک مسوولان ستادهای مردمی، استانی و اشخاص اثرگذار که مورد رجوع مردم هستند با یک هم‌افزایی ‌می‌توانیم مشارکت حداکثری را رقم بزنیم و با رأی بالا آیت‌الله رئیسی را به قوه مجریه بفرستیم که منافع آن برای مردم باشد.

وی در خصوص نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری گفت: رسانه‌ها مسائل را به درستی به مردم منتقل کنند آن گاه مشارکت حداکثری رخ می‌دهد.

* رئیسی شخصیت مستقل و فراجناحی دارد/ حمایت برخی اصلاح‌طلبان در ستادهای آیت الله رئیسی

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان با اشاره به اینکه اقبال خوبی در اقوام مختلف استان نسبت ‌به آقای رئیسی وجود دارد، افزود: وجود اقوام یکی از برکات استان گلستان است، رئیسی شخصیت مستقل و فراجناحی دارد ایشان با همه اعتقادی که به اصول اسلامی کشور و ولایت‌فقیه دارند متعصب به جناح خاصی نیست.

طاهری گفت: شاهد حضور برخی اصلاح‌طلبان در ستادهای مختلف حمایت از آیت الله رئیسی هستیم، شورای هماهنگی ماموریت‌هایی دارد ستادها باید با هم هماهنگ باشند، در استان گلستان نشانه‌هایی از ناهماهنگی بین ستادها وجود ندارد و هماهنگی بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد، تجربیات جلسات تبادل می‌شود، ستادها هر کدام یک ظرفیت دارند، سلیقه‌های مختلف، راهکارهای مختلف در ستادها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه‌های آقای رئیسی متناسب با مهم‌ترین مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌شود، افزود: معیشت، بیکاری از مهمترین مسائلی است که آیت‌الله رئیسی برنامه‌های‌شان را در این زمینه تنظیم کردند.

* به دلیل شیوع کرونا سفر رئیسی به استان گلستان شدنی نیست

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان گفت: جوانی که در جامعه سرگردان است به دلیل این‌که شغلی ندارد، اگر ازدواج نمی‌کند چون مشکل کار و مسکن دارد، باید مقدمات آن حل شود.

طاهری با اشاره به اینکه هنوز فضای رقابتی کاندیداها خودش را نشان نداده است، گفت: بعد از مناظرات این اتفاق می‌افتد، باید مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات کنیم تا مشکلات به‌تدریج حل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به مسئله کرونا سفر رئیسی به استان گلستان شدنی نیست، بیان کرد: برنامه‌های وبیناری تنظیم شده ‌است هر نامزد نیم‌ساعت در سیمای استانی صحبت می‌کند، مسائل و مشکلات استان جمع‌بندی‌شده و در اختیار آقای رئیسی قرار داده ‌شده ضمن این‌که ایشان اطلاعات خوبی از استان گلستان دارند.

* دولت در عرصه انتخابات پشتیبانی از کاندیداها را با عدالت در نظر بگیرد/ در مقابل تیم دولت یک به صد هستیم

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان در خصوص توصیه به هواداران کاندیداها گفت: آنچه از هواداران انتظار است ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی که مصادیق آن معلوم است، فعالیت زیادی داشته باشند تجمعات به حداقل برسد، پخش تراکت و بروشور به حداقل می‌رسد.

طاهری بیان کرد: توقع ما از دولت این است که در فضای مجازی امکانات در اختیار نامزدها قرار دهد، وزارت ارتباطات این امکانات را به یک جناح خاص ندهد ، این یک نوع بی‌عدالتی است، دولت در عرصه انتخابات پشتیبانی از کاندیداها را با عدالت در نظر بگیرد و بر حسب گرم‌تر شدن فعالیت‌های انتخاباتی باشد.

 وی ابراز امیدواری کرد کاندیداهای جریان جبهه انقلاب که از نظر فکری نزدیک هستند در روزهای آینده به انسجام برسند و گفت: تمام امکانات رسانه‌های معاند در حمایت از کاندیدای ناکارآمد است، دوستداران نظام‌ وظیفه دارند که کاندیدای کارآمد را به مردم معرفی کنند.

طاهری با اشاره به اینکه از نظر امکانات در مقابل تیم دولت یک به صد هستیم، افزود: باید با تلاش بیشتر و همانند ایام دفاع مقدس تلاش کنیم تا کاندیدای اصلح به مردم معرفی شود، وقتی مردم با دلسوزی پای کار آمدند اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول