اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعزام ورزشکار خراسانی به بازی‌های جهانی اسپانیا

ترکیب تیم‌های پرورش اندام، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، فیزیک و فیتنس اعزامی به بازی‌های جهانی فیتنس اسپانیا اعلام و بر این اساس امیر غلام زادگان از خراسان رضوی به عنوان ملی پوش رشته فیتنس معرفی شد.

اعزام ورزشکار خراسانی به بازی‌های جهانی اسپانیا

به گزارش خبرگزاری فرس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، بازی‌های جهانی فیتنس طی روزهای ۷ لغایت ۱۳ تیر ماه سال جاری به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که چندی قبل فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام رشته‌های دیگری همچون فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام را هم در این بازی‌ها گنجاند و بر همین اساس نفرات منتخب اعزامی به بازی‌های جهانی اسپانیا از سوی فدراسیون معرفی شدند.

ناصر خدامی و مانی سالاری به عنوان نمایندگان رشته فیزیک و وحید حنیفه لو، محمد مهام، پیام حسن‌نژاد و امیر غلام زادگان( از خراسان رضوی) به عنوان ملی پوشان رشته فیتنس معرفی شدند.

همچنین علیرضا حسنوند و ایرج بیدی منتخبان رشته فیزیک کلاسیک، مجتبی بحرینی منتخب رشته بادی کلاسیک؛ امیر خاکیان و فرهنگ عباسیان ملی پوشان رشته پرورش اندام و آرش آرمیده نماینده رشته ماسکولار کشورمان هستند.

کادر فنی تیم اعزامی را مسعود ذات پرور و موسی اسماعیل پور به عنوان مربی و حسین رجبی به عنوان سرپرست تشکیل می‌دهند.

امیر غلام زادگان سال ۱۳۷۵ در خراسان رضوی متولد شد و ساکن مشهد است. وی از ۵ سالگی وارد عرصه ورزش شد و به صورت تخصصی در رشته ژیمناستیک فعالیت داشت. غلام زادگان ۸ سال ملی پوش رشته ژیمناستیک بود و طی سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ قهرمان کشور بود. با آغاز به کار رشته جدید فیتنس اسپرت غلام زادگان مسیر ورزشی خود را تغییر داد و به صورت حرفه ای وارد دنیای جدیدی شد. هم اکنون او زیر نظر علی زرافشان در رشته فیتنس اسپرت فعالیت می کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول