اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجدید میثاق رئیس بنیاد شهید با شهدای ورامین

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای ورامین با آرمان های والای شهدا و مقام شامخ شهیدان گرانقدر تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق رئیس بنیاد شهید با شهدای ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح سه شنبه ۱۱ خردادماه در سفر یکروزه به شهرستان ورامین در بدو ورود به دیار ۱۵ خرداد به اتفاق مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مدیران و مسؤولان در گلزار شهدای حسین رضا این شهرستان حضور یافت و با آرمان های والا و مقام شامخ شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد.

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور بر مزار پاک شهدا، با قرائت فاتحه به ارواح مطهر شهیدان گرانقدر ، یاد و خاطره آلاله های خونین بال انقلاب اسلامی ایران و عرصه هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

اوحدی در گلزار شهدای ورامین در گفتگو با اصحاب رسانه، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران قیام ۱۵ خرداد ورامین، حضور در نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت اسلامی امام خمینی(ره) ویژه مردم ورامین و غیره را از برنامه های سفر یک روزه به ورامین بیان کرد.

همچنین خیر مقدم به معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط فرزند شهید گرانقدر حیدری از شهدای گرانقدر مدافعین حرم انجامگرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول