اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برای رهایی از وضع موجود باید در انتخابات شرکت کنیم/رئیسی برای مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی رئیسی در مازندران خطاب به مردم گفت: اگر می‌خواهید این وضعیت دوباره ادامه پیدا نکند در انتخابات حضور داشته باشید، افراد صالح بیاوریم تا مشکلات را حل کنند افرادی که اهل دروغ و دنیاطلب نباشند.

برای رهایی از وضع موجود باید در انتخابات شرکت کنیم/رئیسی  برای مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضع اقتصادی مردم استان بسیار بد است 
و در بحث مسکن، زندگی عادی، تهیه ارزاق اساسی، اجاره منزل و ... دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه مردم در ابعاد گوناگون زندگی، تحت فشار هستند، گفت: این فشارها به نظرم بخشی ناشی از سو تدبیر و بخشی عمدی است تا مردم از حضور در انتخابات مایوس شوند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی رئیسی در مازندران خطاب به مردم افزود: اگر می‌خواهید این وضعیت دوباره ادامه پیدا نکند در انتخابات حضور داشته باشید، افراد صالح بیاوریم تا مشکلات را حل کنند افرادی که اهل دروغ و دنیاطلب نباشند.

نبویان ادامه داد: رئیس جمهور و وزرا در کنار مردم نیستند، مردم مسؤولی را می‌خواهند که در کنارشان باشد، اعتماد به داخل و به مردم وجود ندارد، واردات گسترده و تعطیلی کارخانه‌ها نقدینگی زیاد، تورم، وضعیت بانک‌ها، کارخانه‌های تعطیل بخشی از مشکلات است و باید تحول آغاز شود، در انتخابات با حضور حداکثری شرکت کنید. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث کشاورزی، مدیریت آب، توریسم، صنعت در استان اشاره کرد و گفت: این مشکلات در استان قابل قبول نیست آیا نمی‌توان این استان را بهتر اداره کرد؟ این موضوعات با برنامه‌ریزی درست می‌شود. 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی رئیسی در مازندران با بیان اینکه مهمترین بخش تولیدکننده فساد در کشور دولت است، افزود: این امر ناشی از عدم اجرای درست قوانین، منفعت‌طلبی مجری، آشنایی برخی با قوانین معارضی و در پی آن  قانون‌گریزی است.

نبویان بیان کرد: تا دولت را اصلاح نکنیم مبارزه با فساد عملیاتی نخواهد بود، بیش از ۹۰ درصد اختیارات برای دولت است، رئیسی نشان داد که مرد مبارزه با فساد است و مراعات هیچ‌کس را نمی‌کند.  

وی خاطرنشان کرد: اگر فساد موجود باشد هیچ تولید، پیشرفت و عدالت در جامعه رخ نخواهد داد اگر بستر سالم باشد می‌توانید تولید داشته باشید.
 
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی رئیسی در مازندران در ارتباط با نظر وی در مورد برجام یادآور شد: نظر رئیسی در مورد برجام مشخص و همان نظر نظام است اول اینکه تحریم‌ها باید یک‌جا با هر عنوانی برداشته و دوم راستی‌آزمایی انجام شود.

نبویان با بیان اینکه آمار و نظرسنجی‌ها برای شرکت در انتخابات در مازندران خوب و بالای ۵۰ درصد است، خاطرنشان کرد: برنامه برای استان مازندران الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی، مدیریت بحران آب، پسماند، صنعت، آلودگی دریاها رودخانه‌‌ها و ابعاد گوناگون دیگر در استان قابل حل است.

وی گفت: دولت رئیسی دولتی مردمی است انقلابی و اسلامی بودن یعنی مردمی بودن و دولت مردمی یعنی احقاق حقوق مردم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول