اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

A32 سامسونگ انقلابی در گوشی های میان رده

خوشبختانه سامسونگ در نسل جدید گوشی های میان رده اش انقلابی در طراحی به پا کرده و خبری از جنس های پیش پا افتاده نیست.

A32  سامسونگ انقلابی در گوشی های میان رده

یکی از گوشی های میان رده سامسونگ گلکسی A32 است که نسبت به نسل قبل خودش تغییرات خوبی داشته است و اگر به گوشی های میان رده با قیمت و کیفیت خوب فکر می کنید، این گوشی جزو گوشی های ارزان قیمت و نسبتا با کیفیت است و ترفند سامسونگ در طراحی این گوشی، استفاده از متریال پلاستیک اما به شکل و شمایل زیبا بوده است که گوشی را جذاب جلوه می کند. اگر قصد خرید گلکسی A32، لپ تاپ و محصولات دیجیتالی را دارید، بهترین قیمت لپ تاپ ، تبلت و گوشی را فقط در فروشگاه های معتبر با گارانتی اصلی می توانید پیدا کنید.

نقاط قوت و ضعف گلکسی A32

در این قسمت  می خواهم که نقاط قوت و ضعف گلکسی A32 را بیاورم تا شما بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. البته انتخاب شما به اولویتتان بستگی دارد، اگر قصد خرید گلکسی A32 را دارید، به فروشگاه اینترنتی لیپک ، بزرگترین و معتبرترین فروشگاه محصولات دیجیتالی مراجعه کنید و انواع محصولات برند سامسونگ را می توانید در آنجا بررسی کنید

نقاط قوت :

دارای نسخه 5gو4g
بسیار خوش دست و راحت است
پنل 6 اینچی سوپرآمولد
شارژدهی خیلی خوب
کیفیت خوب دوربین عکاسی در روز و نور مناسب

نقاط ضعف :

به شدت مستعد جذب لک و چربی
مدل 5g وزن و ضخامت سنگینی دارد
عکاسی در شب ضعیف است
عملکرد ضعیف دوربین

طراحی خوش ساخت بدنه A32

نمایشگر به شکل ناچ یوشکل، طراحی شده است . بدنه A32  نسبت به نسخه های قبلی  مکعبی تر و جذاب تر شده است، حاشیه نمایشگر در قسمت بالای دستگاه، باریک اما در پایین، پهن تر می شود، جنس بدنه و دکمه ها، پلاستیکی است، البته لیزی و براقی دستگاه، باعث شده که پلاستیکی بودن گوشی  نسبت به نسخه های قبلی کمی کمتر به چشم بخورد. در قسمت بالای گوشی، میکروفون ثانویه و در قسمت سمت چپ، خشاب سیم کارت وجود دارد.  حسگر اثر انگشت، زیر نمایشگر جاسازی شده و در قاب پشتی، شاهد دوربین چهارگانه و یک لنز هستیم که کمتر شکل فرورفتگی دارد،گوشی  بسیار خوش دست و سبک طراحی شده است و دست را خسته نمی کند، بنابراین اگر  طراحی و خوش دست بودن گوشی برایتان اولیت دارد، خرید گوشی موبایل A32 سامسونگ مناسب شماست . حتما دست به کار شوید.

قدرت گلکسی A32 در گرو نمایشگر super Amoled

ویژگی که گلکسی A32   را نسبت به هم رده های خودش، متفاوت جلوه داده است، نمایشگر 90 هرتزی و با پنل سوپر آمولد و ابعاد 6 اینچی آن است، که  با نمایشگر1080p 90 هرتزی، شما می توانید روان تر و راحتتر با آن کار کنید، شاید به جرات بگویم که بین گوشی های ارزان قیمت هم رده، بهترین سرعت نمایشگر را دارد، اما این نمایشگر HDR را پشتیبانی نمی کند، اما با این حال نقطه قدرت این گوشی نمایشگر فوق العاده آن است.

آیا باتری  گلکسی A32 قابل اعتماد است؟

باتری A32  با  5000  میلی آمپر ساعت، نسبتا قابل قبول است و تا یک روزکامل می توانید وبگردی، چک ایمیل، بازی، اینستاگرام گردی داشته باشید، در بررسی های انجام شده، این باتری در حالت 90 هرتزی، امکان 16 ساعت وبگردی را با کمک وای فای، و 18 ساعت تماشای ویدیو و فیلم را  به شما می دهد. در کنار آن، یک آداپتور 15 واتی  فست شارژ وجود دارد که نسبتا کند عمل می کند و تا شارژ کامل 2 ساعت زمان می برد.

عملکرد دوربین گلکسی A32

دوبین گلکسی A32 نسبت به رقبایش عملکرد ضعیفی دارد . این گوشی یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی آلترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد، سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عملکرد خوبی نسبت به رقبایی مثل  A51ندارد، مشکل اصلی آن در فوکوس دوربین است، زیرا وضوح تصاویر دقیق نیست. نمایش عکس ها البته در نور معمولی خوب است و به راحتی می تواند، سوژه را از تصویر بک گراند جدا کند، پردازش رنگ ها قابل قبول است، اما تصاویر در حالت آلترا واید زیاد جالب نیست و وضوح کمتری دارند، و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو، به نور خوب برای عکاسی نیاز دارد، البته از نظر فیلم برداری هم نقطه ضعفی که دارد این است که قابلیت فیلم برداری4k و 60 فریم را ندارد. نقطه قوت این دوربین، تنظیمات ساده تر رزولوشن دوربین است.

 

سخت افزار مدیاتک Helio G80

سامسونگ در بخش سخت افزاری تغییر خاصی انجام نداده و روال کار آن مانند سری های قبلی است . A32در بخش سخت افزاری نسبتا کارکرد ضعیفی دارد.A32 دارای حافظه های 4و6و8 رمی و 128 رم حافظه داخلی است و کار کردن با A32  از نظر سخت افزاری معمولی است . اگر گیمر هستید و به بازی با گوشی علاقه دارید، باید بگویم شما بازی های سنگین را با A32 به روانی و راحتی نمی توانید اجرا کنید.  اما نقطه قوت آن در بخش سخت افزاری این است که بعد از چند ساعت کار کردن با گوشی، خیلی داغ نمی کند. رابطه کاربری ،این گوشی، اندروید  11 و oneUi3.0 است و تمام امکانات اندروید را به شما می دهد، و آپدیت نرم افزاری بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول