اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ناکامی‌های گل ریحان تمامی ندارد/ ۳ امتیازی که در خانه از دست رفت

گل ریحان در آخرین بازی خانگی خود که مقابل کامبک به میدان رفت با نتیجه سه بر دو امتیاز این بازی حساس را به حریف خود واگذار کرد؛ تیم گل ریحان وضعیت خوبی در جدول لیگ دسته یک ندارد و امتیاز این بازی برای این نماینده البرزی بسیار با اهمیت بود.

ناکامی‌های گل ریحان تمامی ندارد/ ۳ امتیازی که در خانه از دست رفت

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، شامگاه روز گذشته در خانه میزبان رایکا بابل بود. علی‌الرغم وضعیت نامساعد گل ریحان در جدول لیگ دسته اول شاگردان شافعی برای کسب امتیاز پا به میدان گذاشتند.

این دیدار بسیار دیدنی و جذاب پیش میرفت و هر دو تیم برای باز کردن دروازه حریف تلاش می‌کردند تا در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول تیم میهمان بود که از موقعیت خود استفاده کرد و اولین گل بازی به ثمر رساند و با پیروزی به رختکن رفت.

در شروع نیمه دوم این شاگردان شافعی بودند که بازی را خوب شروع کردند و فقط ۱۰ دقیقه زمان لازم داشتند که گل خورده خود را جبران کنند و بازی به تساوی بکشانند.

این پایان کار نبود و بازیکنان گل ریحان پس از گل با روحیه بالا به حملات خود ادامه دادند و توانستند گل دوم را نیز به ثمر برسانند و برتری را بدست آورد.

در حالی که ثانیه‌ها به سود گل ریحان رو به پایان بود و سه امتیاز شیرین بازی خانگی را بدست می‌آوردند، در دقایق پایانی و ٨۹ بازی رایکا بازی به تساوی کشاند و در وقت اضافه کامبک شیرینی رقم زد و بازی باخته را با برد به سود خود به اتمام رساند.

گل ریحان با این شکست ۱٨ امتیازی باقی ماند و همچنان در قعر جدول بازی‌ها دست پنجه نرم می‌کند و امید ماندن در لیگ دسته اول کشور به مراتب کمتر از قبل‌ شد.

 انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول