اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعمال محدودیت‌های تردد در راه‌های البرز/جریمه میلیونی در انتظار مسافران!

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه تمامی راه‌های مواصلاتی البرز توسط دوربین و گیت‌ها مستقر کنترل می‌شوند، گفت: تمامی خودروهای غیربومی که در ایام تعطیلات اقدام به مسافرت کرده اند مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شوند.

اعمال محدودیت‌های تردد در راه‌های البرز/جریمه میلیونی در انتظار مسافران!

رضا گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی در راه‌های البرز که همزمان با تعطیلات پیش رو تشدید شده است، گفت: این طرح در راستای قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از شیوع موج جدید بیماری در دستورکار قرار دارد.

رییس پلیس راه استان البرز بیان کرد: بنا بر برنامه ریزی‌های انجام شده محدودیت تردد از ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه) تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد اجرایی خواهد شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: محدودیت تردد در ایام غیر از تعطیلات نیز مورد رصد قرار داشت؛ البته در ایام تعطیلات این نظارت به صورت جدی‌تر صورت می‌گیرد.

بنا به گفته گودرزی در اجرای این طرح خودروهای غیربومی حاضر در راه‌های استان توسط دوربین‌ها کنترل و مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین در دهانه  جنوبی تونل کندوان گیت کنترلی فعال است، تصریح کرد: دوربین ها در آزادراه کرج - قزوین ، شهرک صنعتی اشتهارد و جاده کرج - چالوس  تخلفات را ثبت خواهند کرد. 

رییس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه پلاک تهران و کرج مشمول این طرح نخواهند شد، اظهار کرد: وی بیان داشت که در اجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

گودرزی یادآور شد: راه‌های مواصلاتی از جمله جاده شهرک صنعتی اشتهارد، آزادراه کرج-قزوین، جاده چالوس اتصال آزادراه و تونل ۵، جنوب تونل کندوان و سایر شاهراه‌های مواصلاتی کنترل و نظارت می‌شوند.

وی بیان کرد: ممکن است مبلغ جریمه برای برخی از گروه‌های جامعه ناچیز باشد اما نباید فراموش کنیم آثار بدی که با مسافرت در ایام تعطیلات به جای خواهیم گذاشت با هیچ جریمه و پولی قابل جبران نخواهد بود و سلامت خود و اطرافیان را تحت تأثیر قرار خواهد داد از این توصیه می‌شود به هیچ وجه به سفر در ایام تطعیلات و شرایط کرونایی فکر نکنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول