اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سفر از ظهر امروز ممنوع!/ تردد‌های غیرمجاز در کرمانشاه توسط سامانه هوشمند ثبت می‌شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ظهر امروز به مدت پنج روز تا ١٢ ظهر ١٧ خردادماه، سفر به استان کرمانشاه ممنوع است.

سفر از ظهر امروز ممنوع!/ تردد‌های غیرمجاز در کرمانشاه توسط سامانه هوشمند ثبت می‌شود

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص محدودیت‌های ترددی در نیمه دوم خردادماه جاری، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی سفرهای هموطنان در تعطیلات پیش‌رو و تاثیر ترددهای غیرضروری در سیر صعودی مبتلایان به بیماری مربوط به کرونا، برابر مصوبات ستاد ملی بیماری از ظهر امروز سفر به استان کرمانشاه ممنوع است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها از ظهر امروز به مدت پنج روز تا ١٢ ظهر ١٧ خرداد ادامه دارد، گفت:  در این طرح مدیریت هوشمند ترددها در دستور کار است و همچنین همکاران به صورت فیزیکی در معابر ورودی استان نیز مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ترددهای بین استانی فارغ از هرگونه رنگ‌بندی ممنوع اعلام شده، ولی داخل استان وضعیت رنگ‌بندی‌ها در اعمال محدودیت‌ها تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه 9 شهرستان استان دارای وضعیت نارنجی و یک شهرستان قرمز و مابقی زرد است، افزود: اعمال محدودیت‌های ترددی مربوط به هر سه وضعیت می‌شود یعنی هم ورود خودروهای غیربومی به شهرستان و شهرستان‌های استان ممنوع و هم خروج مربوط به این شهرستان‌ها به سایر شهرستان‌های استان یا خارج از استان ممنوع است.

حیدری اعمال قانون ورود به محدود شهرهای قرمز را یک‌میلیون تومان و شهرهای نارنجی و زرد مبلغ 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت:چون مدیریت در طول مسیر به صورت هوشمند است و تمامی سامانه‌های طول مسیر اعمال محدودیت را ثبت می‌کنند، احتمال دارد راننده‌ای در طول مسیر چند بار جریمه شود.

وی در پایان، گفت: در بحث خودروهای عمومی، انتظامی، حمل کالاهای اساسی محدودیتی اعمال نمی‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول