اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

هلال احمر، خبرنگاران را در انتشار خبر اعزام 2 هزار ایرانی به حج مقصر دانست!

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشورمان پس از انتظار خبری درباره سهمیه ایران در حج امسال، در اطلاعیه‌‎ای از مردم خواست تا اخبار موثق را از طریق سازمان حج و زیارت پیگیری کنند.

هلال احمر، خبرنگاران را در انتشار خبر اعزام 2 هزار ایرانی به حج مقصر دانست!

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشورمان پس از انتشار خبری درباره سهمیه ایران در حج امسال، در خصوص حج ۱۴۰۰ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع ملّت عزیز و عظیم‌الشأن ایران اسلامی می‌‌رساند، خبر انتشار یافته از قول ریاست محترم مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احتمال اعزام دو هزار نفر زائر ایرانی به حج سال جاری، صحت نداشته است و متن خبر منتشر شده، محتوای جلسه کارشناسی حج بوده که بدون هماهنگی با این مرکز توسط برخی خبرنگاران در سایت‌ها و فضای مجازی نشر داده شده است.

بنابراین، فصل الخطاب تعیین تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری حج برای زائرین ایرانی و وضعیت اعزام زائرین به حج سال ۱۴۰۰ از طریق اطلاعیه رسمی سازمان حج و زیارت خواهد بود. از مردم غیور ایران عزیز تقاضا داریم به شایعات و گمانه‌زنی‌های منتشر شده توجه نفرمایند و اخبار موثق را از طریق سازمان حج و زیارت پیگیری کنند.

به گزارش فارس، دو روز قبل به نقل از سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر خبری درباره اعزام یک هزار ۵۰۰ تا ۲ هزار زائر ایرانی به حج تمتع سال جاری منتشر شد.(اینجا بخوانید) این امر در حالی است که هنوز عربستان سهمیه کشورها را اعلام نکرده و رئیس سازمان حج و زیارت هم حتی همان روز به نامشخص بودن سهمیه ایران و برنامه عربستان در حج ۱۴۰۰  اشاره کرده بود. البته امروز رشیدیان در آخرین گفت‌وگو که از سوی روابط عمومی سازمان حج و زیارت منتشر شده است، برخی از ضوابط مطرح شده از سوی مرعشی را تائید کرده است.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول