اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ملی‌پوشان قم در اردوی المپیک توکیو

کشتی‌گیران استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران برای کسب آمادگی لازم به منظور اعزام به المپیک توکیو وارد اردوی جدید تیم ملی شدند.

ملی‌پوشان قم در اردوی المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم اعزامی ایران به مهمترین رویداد ورزشی جهان در سال 2021 یعنی المپیک توکیو از امروز وارد مرحله جدید اردوی آماده‌سازی خود شد، اردویی زیر نظر یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشتی فرنگی جهان یعنی محمد بنا تشکیل شده و دو فرنگی‌کار از استان قم نیز در آن حضور دارند.

در واقع این یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در راه حضور موفق و پرقدرت در بازی‌های المپیک 2021 توکیو است که تا 23 خرداد ماه به میزبانی خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود و کشتی‌گیران قم در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آن حاضر هستند.

نفرات دعوت شده به این اردو در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم از استان‌های مازندران، خوزستان، فارس، قم، تهران، البرز و مازندران هستند و در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی و در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی نماینده‌های قم محسوب می‌شوند.

در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی ملی‌پوش المپیکی کشتی فرنگی قم که در دو سال قبل در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان قزاقستان روی سکوی سوم جهان ایستاد و سهمیه المپیک را کسب کرد، در اردوی تیم ملی با رقبایی همچون مهدی محسن‌نژاد، پویا ناصرپور و مهرداد مردانی از خوزستان و امید آرامی از سیستان و بلوچستان رقابت می‌کند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی دیگر ملی‌پوش کشتی فرنگی قم یک رقیب از فارس به نام محمدرضا گرایی و دو رقیب از خوزستان به نام‌های حسین اسدی و محمد الیاسی  را در کنار خود می‌بیند، در حالی که تیم ملی کشورمان باید نیمه دوم سال جاری در مسابقات جهانی نروژ به میدان برود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول