اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ممنوعیت هرگونه تجمعات و مراسم فرهنگی به مدت 10 روز در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ممنوعیت هرگونه تجمعات و مراسم فرهنگی تا ده روز آینده به دلیل شیوع بیماری کرونا در سراسر استان خبر داد.

ممنوعیت هرگونه تجمعات و مراسم فرهنگی به مدت 10 روز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی گفت: بر اساس  اعلام معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا و به دلیل شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمعات و مراسم‌های فرهنگی، اجتماعی و آیینی از 12 خرداد ماه به مدت ده روز در سراسر استان ممنوع می‌باشد.

وی افزود: این تصمیم بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر شیوع بی سابقه ویروس کووید 19 در سراسر استان اتخاذ شده است که هدف از این محدودیت‌ها کنترل بیماری و حفظ سلامتی عمومی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به عنوان دبیر کمیته اطلاع رسانی مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: فعالیت تمام واحدهای تجاری، بازرگانی، خدماتی و آموزشی به غیر از ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، خدمات درمانی، بهداشتی و سایر موارد حیاتی تا 10 روز آینده در شهرستان بندرعباس تعطیل می باشد و در سایر شهرستان‌ها هم مطابق با وضعیت هشدار قرمز به همین صورت است و هر گونه رفت و آمد بین شهری و روستا ها نیز ممنوع می باشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول