اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شد

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان گفت: بیمارستان صحرایی ارتش اصفهان با مجهز شدن به امکانات جدید، به مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان تبدیل شد.

بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شد

به گزارش خبرگراری فارس از اصفهان، ولی رحمانی در حاشیه بازدید سید‌هاشم حسینی رئیس بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح از بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان اظهار کرد:  بیمارستان صحرایی ارتش اصفهان با مجهز شدن به امکانات جدید، به مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان تبدیل شد و این تصمیم بنا به‌ درخواست مسئولین بهداشت و درمان استان اصفهان گرفته شد.

مجری احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان ادامه داد:  با توجه به فروکش کردن پیک چهارم کرونا و نیز نیاز به طراحی مکانی برای اجرای واکسیناسیون کووید۱۹  در استان بیمارستان صحرایی ارتش با افزودن امکانات جدید به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان تبدیل شد.

وی اضافه کرد: طی چند روز آینده این مرکز برای انجام واکسیناسیون مردم استفاده خواهد شد، هر چند که این بیمارستان کاربری و ظرفیت‌های خود را برای پذیرش بیماران کرونایی در موج‌های احتمالی آینده حفظ خواهد کرد.

سید هاشم حسینی نیز در حاشیه این بازدیدبا تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندهان ارتش و سپاه در کمک به وزارت بهداشت در خدمت مردم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: بیمارستان صحرایی ارتش که برای بستری و درمان بیماران کرونایی در یک‌صد یونیت (واحد) مجزا و مجهز آماده شده است از جمله اقدامات شایسته نیروهای مسلح در حمایت و پشتیبانی از مجموعه مدیریت بهداشت و درمان است‌.

 رئیس بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شرایط کنونی و کاهش بیماران کرونایی ضرورت تغییر وضعیت و مأموریت در این بیمارستان را به وجود آورد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تجهیزات فنی و تخصصی و هم تجهیزات پشتیبانی برای واکسیناسیون کرونا به صورت مطلوب و استاندارد برای تبدیل شدن به مرکز تجمیع واکسیناسیون کووید ۱۹ در این بیمارستان آماده شده است.

حسینی افزود:  این تغییر کاربری سریع و دقیق، نشان‌دهنده قدرت مانور و ابتکار عمل ارتش جمهوری اسلامی در شرایط مختلف است و مجموعه این تلاش‌ها، ابتکارات و زحمات نیروی زمینی ارتش قابل تقدیر و تحسین است.

به گزارش فارس، در این برنامه از امکانات و تجهیزات بخش‌های مختلف این بیمارستان صحرایی و مرکز واکسیناسیون بازدید شد؛ پیش از این بیمارستان صحرایی ارتش با ظرفیت ۱۰۰ تخت مجهز در حاشیه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان راه‌اندازی شده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول